Terug naar overzicht
Wij hadden hetzelfde probleem: ik ben van west-vlaanderen (en we wonen er) en mn vriend van oost-vlaanderen. Vermits we beiden in de horeca werken hebben we hier al een redelijk grote kenissen- en vrienden kring mr dan zijn er ook nog de mensen die hij al kende van thuis,maw een enorme gastenlijst dus. Wij geven nu in de namiddag een huwelijksborrel voor iedereen en savonds dan een avondfeest voor familie en goeie vrienden. Onze feestzaal ligt net tussen de 2 zodat niemand kan klagen dat ze verder moeten rijden dan de ander.Succes
Ik snap niet echt het probleem.Ik ben van antwerpen en mijn vriend ook van west-vlaanderen.Is het een grote familie?
de familie van men vriend is 110 personen enkel oom's tante's en neven en nichten zonder onze vrienden en kennissen erbij gerekend van hinder nog zo'n 50 man, als we alles samen tellen komen we aan 350personen dat is eeb redelijke grote groep vinden we
Wij zitten ook aan erg veel volk...Wij geven dus de week vooraf zaterdag een 'drink' (vat dus) voor collega's en buren, kennissen, ... En op het avondfeest zelf dan de beste vrienden en grote hoop familie (270 pers.). De zus van mijn vriend heeft het opgelost door wel iedereen (+350 pers) op het avondfeest te vragen, maar dit in een tent te organiseren, met een broodjesbuffet. Qua prijskaartje komt dit echter overeen uit, omdat een tent best wel duur is (en een week vooraf + nadien ook enkele dagen opstel- en afbreekwerk bijtellen!!)Sarah