Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

samenstelling menu: met of zonder soep ?

15-3-2008 10:50:11
Qua samenstelling zijn we aan het twijfelen.
We hebben receptie met 7 hapjes dan Warm voorgerecht, Hoofgerecht en dan Dessertbuffet die lang blijft staan.
Is een Soep erbij teveel of niet ?
Hun maag mag natuurlijk ook al niet bijna volzitten als ze aan het moooi dessertbuffet beginnen, dat zou jammer zijn.
Met soep of zonder soep ??

olivier
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 565

Karen
4-7-2008
 Meld misbruik15-3-2008 11:17:59

Zou de soep er niet bij nemen, mits jullie al een warm voorgerecht hebben. Ze zullen hiermee zeker geen honger lijden!
Groetjes, Karen

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik15-3-2008 11:38:00

Hey Olivier!

Wij hebben 5 hapjes bij de receptie, een warm voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessertenbuffet.
Wij nemen dus wel soep, omdat wij vinden dat dat er bijhoort en omdat soep niet echt vult.
Maar ook zonder soep gaan je gasten genoeg gegeten hebben, hoor!

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik15-3-2008 11:38:13

ik zou ook geen soep nemen, van mij is er wel soep maar dan geen voorgerecht, het mag ook niet te veel zijn he

groetjes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-3-2008 15:54:43

hangt er volledig vanaf wat voor soort feest je wilt..

ik ken mensen waarbij het eten snel, snel moet gaan omdat ze willen dansen. Dan zou ik zeggen dat je beter geen soep neemt.

dan zijn er ook mensen die vooral houden van lekker eten (zoals ikke) en dan misschien wel soep.

Wat ik ook leuk vind zijn zo'n mini-soepjes.

Ik eet graag vanalles wat namelijk. Wij doen trouwens een walking dinner met 15 gerechtjes. Is waarschijnlijk ook veel te veel. Maar mijn grootste schrik is dat mensen met honger naar huis moeten gaan..

kimberly
14-6-2008
 Meld misbruik15-3-2008 19:08:08

Hallo,

Wij hebben ook soep!! Hoort erbij vind ik.

groetjes xXx

San
12-4-2008
 Meld misbruik15-3-2008 19:53:40

Wij hebben gekozen voor een grillmenu. Vooraf hebben wij nog een aperitiefformule van 1 uur met 3 hapjes. Dan starten wij met een voorgerecht en soep opgediend aan tafel. Nadien een grill als hoofdgerecht met vlees en vis en dan het dessertenbuffet.

Sandra
12/04/2008

Els
30-5-2008
 Meld misbruik15-3-2008 20:11:11

hey,

Wij hebben een receptie met een 5-tal hapjes en dat wordt afgesloten met een klein soepje dat al wandelend wordt opgegeten. Daarna gaan de gasten aan tafel voor een warm voorgerecht, sorbet, hoofdgerecht en fantastisch desertbufet.
ik zou er ook geen soep meer bijnemen. Zeker niet omdat je nog een warm voorgerecht hebt.

veel succes nog!

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik15-3-2008 23:44:32

Hoi,

Wij hebben zowat hetzelfde.
Receptie met 8hapjes, voorgerecht, 2hoofmenu's (is soort buffet mensen kunnen ook nog bijnemen van voorgerecht) en dessertenbuffet.
Ik wilde heel graag soep. Ik eet dat gewoon graag en vind dat het erbij hoort. Hebben dan besloten om 1hapje te vervangen door zo'n klein soepje en zo ronden we de receptie af

groetjes
www.mathieu-valentine.bruiloftsite.nl

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik16-3-2008 8:34:25

Hey,

Voorgerecht en soep zal wat teveel zijn. Wij waren ook aan het twijfelen en omdat we alle twee liever soep eten dan een voorgerecht, hebben we voor soep gekozen.

Groeten,

Gerlinde

sandra
18-10-2008
 Meld misbruik18-3-2008 20:01:44

hey,

ik denk ook dat soep en voorgerecht teveel zou zijn, wij hebben dit opgesplitst, receptie dan voorgerecht voor de familie en dan terug receptie met avondgasten soep, hoofdgerecht en dessertbuffet, en zullen al lekker volgegeten zijn denk ik.
groetjes

Inge
17-8-2008
 Meld misbruik19-3-2008 10:37:10

Hallo,

Ik heb in mijn menu gekozen voor een sorbet in plaats van soep. Wij hebben ook gekozen voor een warm voorgerecht en ik vind een sorbet ertussen eens verfrissend in plaats van soep wat weer warm is.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info