TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tania
3-5-2008
|
15-3-2008 17:23:17
Hey,
Wij houden één grote receptie met zowel mensen die voor het avondfeest blijven, als mensen die enkel voor de receptie komen. Deze duurt anderhalf uur, en er zijn zeven hapjes (omdat er ook mensen enkel naar de receptie komen). Als je bij ons in de feestzaal een receptie neemt voor enkel mensen die ook voor het avondfeest blijven zoals bij jullie, worden er vier hapjes voorzien, en duurt de receptie ook een uur ipv anderhalf.
Dus vier lijkt mij zeker goed, niet teveel en niet te weinig...
Groetjes,
Tania
|
|
Ilse
|
15-3-2008 18:41:04
Hey,
Wij houden een receptie van 1.5uur (ook gasten enkel voor receptie) en voorzien 4 hapjes per persoon. Ik denk dus dat 2 a 3 hapjes voldoende zijn voor 1 uur hoor. Wij volgen de mensen van de feestzaal hun raad, dus ik denk dat zij het wel het beste zullen weten... De mensen moeten achteraf ook nog kunnen eten he?!
Veel succes Ilse
|
|
Nancy
10-5-2008
|
15-3-2008 19:53:28
hey
bij ons is er ook een receptie van 1 uur voor het eten met 4 hapjes per persoon
Groetjes Nancy
|
|
Tamara
|
15-3-2008 19:54:52
Euuuuuh, wij doen er waarschijnlijk geen ... We zetten op de uitnodigingen dat de mensen welkom zijn vanaf 19u en dan laten we zo'n half uurtje tot 3 kwartier wat schuimwijn en fruitsap rondgaan op de binnenkoer van de feestzaal. Dat moet maar goed zijn ;)
|
|
romina
27-6-2009
|
16-3-2008 8:44:07
allemaal bedankt voor de reacties. Volgende keer als we langs gaan bij de feestzaal zullen we het er nog eens over hebben.
groetjes
|
|
Kim
2-8-2008
|
16-3-2008 9:14:23
Bij ons hetzelfde als bij Tamara. Wij doen er ook geen. Om 19u mogen de mensen allemaal komen en laten we schuimwijn en wijn rondgaan. Ik hoop rond 20u aan tafel te kunnen.
|
|
Karolien
23-5-2010
|
16-3-2008 18:50:03
Hey,
2-3 hapjes per persoon is echt wel voldoende hoor. De mensen krijgen daarna immers nog een volledig menu voorgeschoteld. Bij ons zijn het er nu wel 4, maar ik vind dat persoonlijk veel.
Groetjes, Karolien.
|
|
Sabine
31-5-2008
|
17-3-2008 16:40:41
Hey Romina,
Wij geven 9 hapjes voor 2 uren. Ik vind dat het voor de mensen die enkel op de receptie komen wel de moeite moet zijn om te komen... Groetjes Sabine
|
|
Sabine
31-5-2008
|
17-3-2008 16:40:55
Hey Romina,
Wij geven 9 hapjes voor 2 uren. Ik vind dat het voor de mensen die enkel op de receptie komen wel de moeite moet zijn om te komen... Groetjes Sabine
|
|
romina
27-6-2009
|
17-3-2008 16:44:25
Momenteel zal de receptie 1u duren en zullen er enkel mensen aanwezig zijn die ook aansluitend op het avondfeest zullen zijn. Maar na met enkele mensen gepraat te hebbem denken we eraan om toch wat meer volk op de receptie te vragen, dus ook volk dat enkel naar de receptie komt. Zijn er mensen die dan maar 1u receptie hebben of kan ik best de receptie dan 2u ipv 1u doen?
r
|
|
Evi
30-5-2009
|
17-3-2008 17:15:40
Wij geven 2 recepties. De mensen van de eerste receptie blijven niet op het avondfeest, die receptie duurt dan ook 2u en wordt heel uitgebreid. Ik denk met een 10tal hapjes en de hapjes zullen ook gelijk een mini-menu doorlopen. De mensen van de 2de receptie blijven voor het avondfeest. Die receptie duurt een uurtje en ik denk dat we 3 of 4 hapjes gaan geven, maar wij geven geen soep meer id menu. Idd best niet overdrijven met hapjes voor mensen die daarna nog een hele menu moeten doorlopen. Ik zou mensen van de feestzaal beetje volgen, uiteindelijk hebben zij er het meest ervaring in. grtjs
|
|
sofie
1-1-2009
|
17-3-2008 23:30:54
Hoi, beste toekomstige bruidjes, dit zou eigenlijk een overbodige vraag moeten zijn. Tijdens jullie zoektocht naar een geschikte feestzaal moet je niet enkel en alleen kijken naar de pracht en praal die zo'n zaal uitstraalt. Je moet uiteraard rekening houden met je budget, maar voor de rest is het héél belangrijk dat je een geschikte zaal zoekt waar je u "thuis"voelt. Zodat je kan vertrouwen op de mensen die zo'n feestzaal leiden en normaal gezien er alles voor doen om jullie feest zo perfect mogelijk te laten verlopen. Het is trouwens hiervoor dat jullie betalen. Mijn advies is dus eenvoudig ; eens je gekozen hebt voor een locatie en je bent zeker van je stuk dan volg je hun aanbevelingen. Is hier trouwens reeds aangehaald, die mensen hebben daar heus ervaring mee. Ben je niet echt overtuigd, bespreek het eerst met hen samen. Mocht je dan nog niet zeker zijn, ga dan na of je wel de juiste keuze hebt gemaakt. Alvast veel succes.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|