Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen - Origineel

7-3-2005 16:50:18
Hello!
Wij hadden graag een superoriginele/andere huwelijksuitnodiging gehad maar heeft iemand van jullie voorbeelden?

Groetjes
Joyce

Christophe en Joyce
2-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 2289

Van der Auwera
9-7-2005
 Meld misbruik7-3-2005 17:16:10

Wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt.
Wij hebben er een T-lichtjes houder van gemaakt.
Veel werk maar wel leuk.

Van der Auwera
9-7-2005
 Meld misbruik7-3-2005 17:17:38

Ik zal er eens een foto van nemen en doorsturen.

Groetjes,
Ann

bruid
26-8-2006
 Meld misbruik7-3-2005 19:13:21

Hey ja, een t-lichtjeshouder is origineel!
Je kan ook een cd-hoesje nemen met als bedrukking erin jullie namen, de plaats en het uur van tijdstip. De titel van jullie "cd" kan "het huwelijk" of zo zijn.
Laatst zag ik op tv als uitnodiging een doosje dat je kan openen met daarin nog een doosje en daarin de uitnodiging opgeplooid, allemaal in dezelfde kleur. Het moest het doosje van de ring symboliseren.
Of iets dat eruit ziet als een uitnodiging voor een fuif, zo meer een flyer, met hevige kleurtjes bij elkaar.

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik7-3-2005 19:56:50

Alvast bedankt voor jullie leuke tips! Ben wel eens benieuwd naar een foto van die T-lichtenhouder! Kan het mij moeilijk voorstellen... email: JFIAS@mail.mobistar.be

Groetjes
Joyce

iris
23-9-2005
 Meld misbruik7-3-2005 20:31:50

origineel is het als je zelf een kaart ontwerpt!
ik heb er dan voor gekozen om die ook nog zelf te maken, maar je kunt je zelfontworpen kaart ook bij een drukker laten maken.

wij hebben ervoor gekozen om met foto's te werken. aan de buitenkant zie je onze babyfoto's en als je die openklapt (de kaart is in het midden open te klappen) zie je ons in een hartje een kusje aan elkaar geven, op onze leeftijd zoals we nu zijn.

groetjes iris

bert
6-5-2005
 Meld misbruik7-3-2005 20:47:01

onze uitnodiging is gemaakt van zelf geschept papier, met vooraan op kalkpapier een silhouet van onze hoofden, en binnenin de tekst van ons huwelijk (ook op kalk) met dan nog eens een op maat geschept papier. dit alles wordt samengehouden door een dun natuurtouwtje. veel werk gehad vorige zomer maar goed op tijd begonnen, en als we onze uitnodigingen afgeven, dan lijkt iedereen te schrikken als ze plots zien dat de twee silhouetten op de voorkant echt onze hoofden zijn.
groetjes, Bert

julie
14-5-2005
 Meld misbruik7-3-2005 21:18:47

Hoi

Wij hebben een krantje gemaakt met allemaal artikels over ons (hoe we elkaar leren kennen hebben en hoe ik ten huwelijk gevraagd ben ...) en ons leven en over wat er allemaal op ons huwelijksdag zal gebeuren want heel ons feest is in breugel stijl met breugel maaltijd enzo. EEn spelletje waar iedereen mee aan kan doen en een leuke prijs winnen. En zeer mooie foto's van ons. Enzoverder echt een krantje van 4 bladzijden

Veel plezier met jullie ontwerp

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik8-3-2005 14:32:17

Wij gaan onze uitnodigingen zelf maken...

We gaan een klein filmke maken, gaan onszelf filmen.
En gaan dit dan op DVD branden.

Voor de mensen die geen DVD hebben, zetten we het op videocassette.

er zal wel wat werk aan zijn, maar origineel zal het wel worden...

Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik12-3-2005 19:40:23

wij willen zelfs voor u het filmpje opnemen en monteren.
En voor een kleine prijs,de DVD's
branden.
www.videomanie.be

liesbet
11-9-2004
 Meld misbruik16-3-2005 13:34:24

wij hebben onze ideeën laten uitwerken door maender in Lede (dichtbij Aalst). Ze heeft enorm toffe en leuke ideeën echt zeker de moeite waard. Onze uitnodiging was een klein doosje. Als je die opendeed kreeg je eerst een kaartje te zien met een mooie tekst en alle gegevens op. Onderaan het doosje lag een kussentje met een boon op. De tekst gingen immers over dromen die in bonen groeien, zuiver wit, kostbaar puur. En dat we ons boontje voor elkaar wouden bevestigen met een ja. Enz. Alle da is kort vertelt he. Als je meer wil weten moet je maar ns mailen: l_beeckmans@hotmail.com, kan eventueel ook ns foto's doorsturen...

Gilles
29-10-2005
 Meld misbruik14-4-2005 10:44:25

De uitnodigingen voor onze trouw zullen waarschijnlijk ook in de vorm van een krantje zijn. Heeft iemand hier eventueel een voorbeeld van.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...