Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidslingerie in Limburg

15-3-2008 20:03:14
Ik ben gisteren even binnengesprongen bij Lieben in Genk, maar daar niks naar m'n goesting gevonden. Nu heb ik hier al iets gelezen over Monte Carlo in Maasmechelen maar vind het topic niet meer terug.
Welke merken hebben ze daar en aan welke prijs moet ik mij verwachten? 't Is maar dat ik mijn portemonnee genoeg vul eer ik vertrek ;)

Tamara

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 512

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik16-3-2008 8:14:00

Hey tamara,ik ben bij de lingerie winkel geweest waar ik altijd ga (anne-marie/maasmechelen),ik wou graag iets van marie jo.
Ik weet nie zeker maar ik geloof dat monte carlo nie goedkoop is.
grtz sarah

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik16-3-2008 11:00:09

hallo,

ik heb mijn lingerie gevonden bij lingerie M in shopping 1 in genk. ligt tegenover de lunch garden. hier hebben ze prima donna, marie jo. als je maten er niet zijn of het model wat je wilt, bestellen ze het en paar dagen later is het er al.

groetjes
heidi

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik16-3-2008 14:46:11

Hoi,

Ikzelf had ook alles (kleed, schoenen, accessoires,...) van Lieben, maar de lingerie vond ik er ook niet mooi.
Die van mij kwam van bij E&R in Beverlo. Daar hebben ze Selmark, wat ik persoonlijk een zeer mooi merk vond.

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik16-3-2008 16:25:36

heyla... monte carlo is inderdaad een hele leuke lingeriewinkel. ik heb mijn lingerie daar gehaald, van sellmark en nog geen moment spijt gehad. het slipje en de bh zelf kostte samen 80 euro... een hele goede meevaller vind ik zelf!! ze hebbben er echt alle merken dus zou zeker eens gaan kijken hoor!!

Tamara

Meld misbruik16-3-2008 20:01:28

Hoi Sandra, bedankt voor je bericht! Nu ben ik tenminste wat gerustgesteld wat de prijzen betreft en ben ik zeker dat ze er Sellmark verkopen! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...