Terug naar overzicht
Hey tamara,ik ben bij de lingerie winkel geweest waar ik altijd ga (anne-marie/maasmechelen),ik wou graag iets van marie jo.Ik weet nie zeker maar ik geloof dat monte carlo nie goedkoop is.grtz sarah
hallo,ik heb mijn lingerie gevonden bij lingerie M in shopping 1 in genk. ligt tegenover de lunch garden. hier hebben ze prima donna, marie jo. als je maten er niet zijn of het model wat je wilt, bestellen ze het en paar dagen later is het er al.groetjesheidi
Hoi,Ikzelf had ook alles (kleed, schoenen, accessoires,...) van Lieben, maar de lingerie vond ik er ook niet mooi.Die van mij kwam van bij E&R in Beverlo. Daar hebben ze Selmark, wat ik persoonlijk een zeer mooi merk vond.Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
heyla... monte carlo is inderdaad een hele leuke lingeriewinkel. ik heb mijn lingerie daar gehaald, van sellmark en nog geen moment spijt gehad. het slipje en de bh zelf kostte samen 80 euro... een hele goede meevaller vind ik zelf!! ze hebbben er echt alle merken dus zou zeker eens gaan kijken hoor!!
Hoi Sandra, bedankt voor je bericht! Nu ben ik tenminste wat gerustgesteld wat de prijzen betreft en ben ik zeker dat ze er Sellmark verkopen! :)