Terug naar overzicht
hallo Ingewij hebben 3 bruidskindjes, 2 meisjes en een jongetje. de meisjes zijn 9 en het jongetje 7. de meisjes gaan bloemen vasthouden en het jongetje een wandelstok. wij trouwen met koetsen dus dan past dat er wel bij.hopelijk vindt je iets.groetjes sofie12 juli 2008
Hey,Bij ons krijgen de kindjes een teddybeer.Groetjes,Laurie
Hallo IngeIk heb 4 bruidskindjes, twee jongens van 4 en 7 en twee meisjes van 2 en 10. Ze krijgen allemaal een ringroos om vast te houden, bij twee van hen zullen onze ringen er ook daadwerkelijk in zitten. We geven ze alle vier iets omdat er nogal wat competetie is tussen de kinderen, we zijn bang als de ene wel iets heeft en de andere niets dat er ruzie van komt... Veel succes nog!Kimberly31-05-08
Heel lief en heel schattig: knuffelbeertjes
Hoi,Wij hadden bruidsberen gekocht. De jongens (2,5 en 6,5) hadden een bruidegom-bruidsbeer en het meisje (7) had een bruid-bruidsbeer vast. Ze vonden dit geweldig!De oudste jongen heeft in de kerk dan op een andere manier (wagen met bruidspaar in in pluche) de ringen gebracht.Op onze site kan je wel een foto vinden denk'k: www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl Groetjes,Katrien
Hallo, Wij hebben 3 bruidskinderen, 2 meisjes (8 & 12) die zullen een mini uitvoering krijgen van mijn bruidsboeket en het jongetje van 5 krijgt een pluche auto. Zal hij heel tevreden mee zijn.groetjes, Chantal23/8/2008
Rechtzetten: De jongen is 3 jaar
hoibij ons gaan de bruidskindjes (zijn wel al 9 en 13 op dat moment) elk een snoepboeket geven. we gaan ze zelf maken, dus dat komt lekker goedkoop uit. 's avonds zelf mogen ze die natuurlijk opeten.grts cindy 12/09/08
Hallo,Wij trouwen op 1 augustus en ik heb twee bruidskindjes.Een meisje van 3,5 jaar en mijn zoontje van 2,5 jaar.Ik heb een koppel bruidsberen gekocht,een bruid en een bruidegom.En die mogen ze achteraf dan ook houden,een leuke herrinnering.Groetjes je naam genoot.www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
Hoi,Ik heb één bruidkindje, een jongetje. Hij krijgt een soort grappige kleurrijke kip/struisvogel. In de vleugels zit van dat kraakpapier...Het heeft een lange nek en poten dus ik hoop dat hij het beest zo over de grond gaat sleuren, lekker nonchalant zoals hij is!groetjes