Nu Online
Momenteel zijn er 704 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen

7-3-2005 19:58:26
Onze bruidskindjes zullen onze ringen dragen.
We zijn op zoek naar een originele manier om deze ringen vast te maken.
Op dit forum hadden we al gelezen dat sommigen de bruid- en bruidegombeertjes van 'From me to you' kozen.
Heeft iemand nog een ander idee aub ?
Thx,
Isabelle

Isabelle
2-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 497

Ans

Meld misbruik8-3-2005 11:59:05

Misschien kunnen jullie iets gebruiken dat in teken staat van een hobbby ofzo. Ik heb al mensen gezien waarvan de man als hobby gaat vissen. 2 bruidskindjes hadden een klein vislijntje (zoals op de kermis) vast met daaraan de ringen. En 1 kindje had zo n plastic eendje vast. Dit is maar een voorbeeld maar er zijn zoveel dingens die je hiermee kunt uitwerken.
Nog veel plezier met de organisatie.

An
22-7-2005
 Meld misbruik9-3-2005 13:31:49

Wij hebben gekozen voor het volgende. Je kent wel van die ballonnen waarin je vanalles kan laten stoppen, wij gaan onze ringen daarin steken samen met enkele kleine ballonnetjes in hartvorm. Wanneer de grote ballon op het grote moment wordt kapotgestoken gaan de hartjes de lucht in en vallen de ringen naar beneden.
Groetjes en veel succes.
An (nog 136 dagen te gaan)

carolien
2-7-2005
 Meld misbruik11-3-2005 19:18:37

wij hebben voor onze bruidskindjes superschattige schaapjes van Nicci gekocht. VOor ons oudste bruidskindje hebben we een rugzakje gekocht van dezelfde reeks en daar gaan we onze ringen insteken. Nog veel voorbereidingsplezier!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...