TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
12-7-2008
|
16-3-2008 20:04:54
Wij hebben een pianist, die de muziek begeleidt. Wij gaan ook de bruiloftsmars nemen als intredelied, maar vooraleer ik binnenkom, speelt hij gewoon wat instrumentaal tot iedereen fatsoenlijk zit, zo ook na het uittrede lied, gewoon instrumentale muziek. Vanaf het moment dat iedereen buiten is, stopt hij met spelen. Als je cd'tjes hebt is dat moeilijker natuurlijk.
|
|
Sofie
3-5-2008
|
17-3-2008 12:34:37
hey,
bij ons spelen ze de bruiloftsmars tot ik aan het altaar ben. daarna zingt het koor een intredelied. de bruiloftsmars wordt dus niet volledig gespeeld.
op het einde van de viering hebben we ook een slotlied. daarna zegt de priester dat iedereen mag gaan (in vrede) en terwijl iedereen dus naar buiten gaat wordt er nog een uittredelied gezongen
groetjes, Sofie
|
|
Marianne
|
17-3-2008 13:56:01
Beste Daisy, een beetje goede raad: zet wat muziek op bij het binnen komen van het volk. Zeer aangenaam. Die muziek kan stoppen op de moment dat jij klaarstaat, terwijl de bruidsmars begint. Wil je een luisterlied op het einde, zet dat dan als slotlied voor de zegen. Na de zegen staan de mensen recht en gebruik je best een leuke melodie om naar buiten te gaan. Maak niet de fout die ik zaterdag zag: het koppel was al buiten voor de zangeres (live) was uitgezongen. Dat komt ten eerste respectloos over en ten tweede heb je dan wel mensen die blijven luisteren en nog na jou de kerk uit moeten. Nog een laatste tip: waarom een bruidsmars als je je viering zoveel persoonlijker kan maken door jouw lievelingsmuziek te spelen? Het volk geniet daar eerlijk gezegd meer van. Het is in ieder geval mijn gewoonte om in het boekje alle muziek eerst even op te zoeken. Geniet van jullie dag Marianne, namens Octet in Spe
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|