TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
J
19-4-2008
|
17-3-2008 8:28:08
Wij doen ons feest in de Vlaschaard in hulshout. De zaal is "gewoon", dat is waar, maar dat vonden wij zeker geen probleem. Het eten is er heel lekker, de mensen vriendelijk en, inderdaad, de prijzen vallen goed mee! We worden ook enorm vrij gelaten in wat we willen of hoe we het aanpakken, wat een enorm pluspunt was voor ons. Je moet zeker eens gaan kijken als de zaal klaar staat voor een feest (als je dat nog niet hebt gedaan), ik vind dat dat er schitterend uitziet! Veel succes nog met de voorbereidingen!
|
|
Joke
30-5-2009
|
17-3-2008 8:31:35
Hallo Veerle
Wij zijn ook bij beide zalen gaan informeren en hebben voor "De Vesten" gekozen. Ik vond persoonlijk dat we bij de vesten meer informatie kregen en ik had er gewoon een beter gevoel bij. Mooie inkomhal, uitgebreide keuze en grote ruime zaal. Was echt helemaal hetgeen wij zochten. Maandag is het opendeurdag, ben is benieuwd want wij hebben de zaal al vastgelegd in februari en toen was alles nog niet afgewerkt.
Nog veel succes met jullie zoektocht!
http://nickyenjoke.bruiloftsite.nl
|
|
LeBart
|
17-3-2008 9:47:26
Ik heb reeds in de Vlasschaerd gedraaid. Mooie, grote ruime zaal. Over het bediening, eten en inkleding eigenlijk niets dan lof. Heeft baat bij een iets stevigere geluidsinstallatie (sub-woofer is eigenlijk een must), door de hoogte komen moving heads ook geweldig tot hun recht.
cheers, dj LeBart
|
|
Linsey
1-1-2010
|
24-10-2009 18:03:33
Hallo,
Wij trouwen volgend jaar ook in De Vesten! Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de huis D.J.? Welk soort muziek draaide die?
Groetjes
|
|
dix
|
20-4-2010 17:26:58
dag veerle,
proficiat met je huwelijk.....
ik ken zowel de vesten zeer goed als de vlasghaard.....
de vlasghaard is een mooie zaal... bij een heel groot feest is deze zaal goed gevuld maaaaar je zit aan rechte tafels..... bij een feest onder de 250 personen lijkt ze eerder kaal en zit je wat "verloren"...... verder geen negatieve punten , mooie zaal, bediening en tuin...in de zomer is het wel opletten bij open ramen voor geluidsoverlast met de vlakachterliggende buren.....
daarentegen De Veste, deze zaal is eerder veel gezelliger en heeft 9 mooie grote kroonluchters.... de zaal kan in groote aangepast worden wat een zeer warm gevoel geeft.... de dj staat steeds centraal en de zaal is uitgerust met videoschermen...hierop kan je evntueel foto's en powerpoints presenteren...dit "heeft iets en geeft iets" aan je feest..... het eten is meer dan voldoende en zeer zeer lekker, dit staat ook in een aparte gekoelde ruimte.... de vesten beschikt over heel mooie en indrukwekkende inkom hal, mooie tuin en diverse waterpartijen....dit geeft toch wel "iets extra".....
de bediening is er ook super, de zalen uitgerust met airco.....enz ....
trouwen doe je maar 1 keer...geef mij de vesten maar.....en onthou : het eventuele supplement in prijs ben je gauw vergeten als alles 'tip-top' in orde is !!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|