Terug naar overzicht
Wij trouwen in de nazomer, volop zonnebloementijd. En daar heb je onze bedankjes. Wij maken zakjes -nog niet zeker welke stof het wordt, waarsch jute of zoiets grof - of een andere leuke verpakking, vullen die met zonnebloempitjes, en hangen ergens onderweg er ook nog een klein fotootje van onszelf aan. Kan iedereen het volgende jaar nog eens aan ons denken, als de bloemen de grond uitschieten...
hey,Ik ben ook lang op zoek geweest hoor. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een receptje. Iets wat mijn vriend en ik heel graag hebben.Dat hebben we laten uitgeschreven en erbij gezet dat het heerlijk smaakt met een glaasje witte wijn. Bij het maken van dat recep moeten ze dan maar eens denken aan onze bruiloft.Ik weet niet of je daar iets mee bent, maar al dat tulle was zeker niet aan mij besteed.groetjes,Karen
Hallo, voor ons huwelijk van september hadden we gekozen voor schuifpuzzels met daarop de foto die ook centraal stond op onze uitnodiging. Dat vond iedereen heel origineel en leuk. kijk maar eens op www.eurogifts.com Groetjes, Sarah
Bij sommige fotografen kan je tussen 23u en 24u reeds een kleine fotorepotage krijgen van je trouwdag dit in een mooie doos.Bij de fotograaf die wij overwegen te nemen kost zo een reportage (12 foto's) 99 euro.
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be