Terug naar overzicht
Hey ,onze bedankjes maak ik zelf,ik heb bij ava mat glazen voorraad potjes gehaald,daar doe ik wat suikerbonen in,met een mooi lintje en kaartje afgewerkt.Wij gaan dit aan de gasten geven als ze naar huis gaan,als we dit bij het binnenkomen geven ben ik bang dat er mensen zijn die dit op tafel gaan vergeten.En je moet toch afscheid van de mensen nemen,zodus,...Grtz sarah
Hallo,Wij geven theelichthoudertjes met een brandweerventje erop.Heel toepasselijk want mijn vriend is vrijwilliger bij de brandweer.Wij hebben deze gevonden op de site van jos de laat in nederland.Ze hebben heel veel keuze,wij zullen deze geven op het avondfeest. Wanneer juist dat weten we nog niet.veel zoekplezier.groetjes 01/08/08www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
Hallo PatriciaWij hebben als bedankje keuze uit vier dingen: potje met smarties, potje met doopsuiker, flesje met likeur of potje honing. Deze zullen geschikt worden op een rieten huwelijkstaart dus dat oogt mooi. Het personeel van de zaal zal deze 'taart' klaarzetten een half uurtje na de start van het dessertenbuffet. dit is dus vanaf het moment dat je kan verwachten dat er mensen naar huis beginnen gaan. Bij deze taart zal ook ons gastenboek liggen. De mensen die naar huis vertrekken komen waarschijnlijk wel nog iets zeggen tegen ons en dan melden we gewoon dat ze nog iets in het gastenboek mogen schrijven en nog een bedankje mogen kiezen.Voor ideetjes kan je altijd eens kijken op het internet, via google huwelijksbedankjes intikken en je vind meteen enkele sites. Ikzelf heb mijn potjes gehaald bij cash en carry in Leopoldsburg, ik vul ze zelf op want dit is stukken goedkoper. Wij komen per bedankje op net geen euro, dit is gevuld en met een kaartje eraan.Veel succes met je zoektocht!Kimberly31-05-08
Wij geven op het feest zelf een cd'tje met onze openingsdans erop.Groetjes,petra22-08-08
hey,ik heb op vitaya een leuk ideetje gezien om je eigen kaarsten te make in een champagne glas.ik ga er mij aan wage, of het goed gaat komen weet ik nog ni, ga het probere alsik eens veel tijd hebsofie12 juli 2008
Ik heb iets superleuks gevonden en ga die ook voor mijn gasten bestellen - bij www.mymms.be kan je een zakje M&Ms bestellen met je eigen tekst erop! Misschien iets voor iemand anders?
fiogf49gjkf0dbeste,wij hebben mooie doosjes voor zelfvullers en ook open boxen met de namen en datum in geschilderd met sjablonen,onze sitewww.muguet-online.be dank voor uw bezoekje !krisje