Terug naar overzicht
Hallo ben daar 1 keer geweest voor te passen, twas niet mijn stijl van kleed. Je moet op voorhand afspraak nemen en je moet er geen pasgeld geven.Groetjes en nog succes met zoeken van uw kleedKatrien
Pasgeld? Zijn er dan bruidszaken die pasgeld durven vragen om een bruidsjurk te komen kiezen? En is dat dan voor elke jurk dat je past? Goh, schandalig, jurken passen moet juist leuk zijn!Groetjes,Tinne
Ik geloof dat ze er enkel bruidsjurken van Linea Raffaeli verkopen. Ik heb er wel mooie kleedjes gezien maar ik heb mijn kleed bij couture paule in bree gekocht. veel keuze tussen verschillende merken en geen pasgeld. Je kan wel als je dat wenst een privé defilé vragen (dus een model showt alle kleedjes die jij er uit pikt)en dat kost 16 eur. Een aanrader!Groetjessophie
Hoi,Ik heb mijn kleed gekocht bij Linx in Hasselt. En ik verzeker je, ik ben content! Ben op 3 plaatsen geweest, en bij Linx was de beste service, en de vriendelijkste mensen, echt waar. Ben blij dat ik er ben geweest. Doen!!!!