Terug naar overzicht
Ik zou er zelf ni aan beginnen. Je betaalt evenveel voor de inkt in je printer en papier dan als je ze volledig afgewerkt laat drukken. Bespaar je de miserie, er komt zo al genoeg bij kijken. :-)xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Dag jenny,Wij hebben onze eigen uitnodigingen gemaakt. Het ontwerp doorsturen heeft geen zin, omdat het echt iets was, dat op ons leven was gemaakt.Maar, ik wou toch even vertellen dat je perfect naar een drukker kan gaan met jouw document en dat daar laten drukken (zoals wij hebben gedaan). Die mensen kunnen ook voor jou iets maken bv.Wij hebben erg goeie ervaring met een kleine drukkerij in het Brugse. Zij heeft ons volledig geholpen met de uitwerking van ons idee + printen en eigenlijk zijn we veel goedkoper uitgekomen dan een kaartje te kiezen via een van de 'boeken'.GroetjesLobke & Koen(ondertussen gelukkig getrouwd)
beste koen,Mag ik vragen over welke drukkerij het gaat? Wij hebben al een uitnodiging in ons hoofd om zelf te maken maar een interessant adres is altijd welkom.groetjes aan lobke!! (van tony en inge)groetjes
Hoi,Wij hebben een grafisch ontwerpster aangesproken die wij kennen. Ik had op internet ook een leuke uitnodiging gezien en we hebben er nu onze persoonlijke tintjes bijgezet! Uiteindelijk betalen we voor 120 stuks 270 euro( incl eveloppen). Zij zorgt ervoor dat ze gedrukt worden bij de drukker en voor de aflevering. Geloof me als je er zelf aan begint ben je evenveel kwijt aan inkt en papier...En het resultaat zal nooit zo mooi zijn als het echt gedrukt is...groetjes en succes!