TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nanouchka
3-5-2008
|
17-3-2008 16:34:24
hey sofie, ik heb net hetzelfde meegemaakt! Ik moest 2 weken geleden nog eens mijn kleedje gaan passen en wat bleek: ik was in mijn taille ( onder m'n borsten ) 3,5cm bijgekomen waardoor mijn kleedje ook wat meer spande. Ik kreeg het, hé, want ik sport heel intens en mijn buikspieren waren volgens haar toegenomen! Ik stop nu met sporten tot na m'n trouw om m'n spieren wat terug op z'n plooi te laten komen. Stom, hé, je doet er dan veel voor...! Ik zou nu graag zo'n 3 à 4 kg afvallen, dus drink ik Herbalifeshakes en af en toe eens een maaltijdreep van Weight Care en 1 gezonde maaltijd. Succes! Groetjes, nanouchka ( 3 mei '08 )
|
|
Nathalie
23-8-2008
|
17-3-2008 22:30:48
Hey,
Je lichaam verandert wel serieus als je afvalt! Dat is logisch, en het is niet dat je bijkomt in vetmassa hé, maar zeer waarschijnlijk, als je wat meer bent gaan sporten, in spiermassa en dat neemt een groter volume in.
In de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht, hebben ze me verteld dat ik nog 12 kg mag bijkomen en 12 kg mag afvallen (= 2 kledingmaten). Dus ik veronderstel dat ze dat dus kunnen verstellen. Zou dat bij jou niet kunnen?
Gene stress hoor en wat mij is opgevallen: ook met een paar extra kilootjes zal je er schitterend uitzien! Ik ben 12 kg bijgekomen door te stoppen met topsport en zag er enorm tegenop om kleedjes te gaan passen, maar dat was voor niets, want het was allemaal prachtig, en heb daardoor meer zelfvertrouwen gekregen!! Ik let natuurlijk nu wel op mijn gewicht, puur voor mijn gezondheid...
Nog veel succes!!
Nathalie 23/08/08
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
18-3-2008 13:29:49
Toen ik mijn kleed kocht was ik bezig met de laatste kilo's weg te werken. De jurk paste mij toen perfect. Tussen toen en de eerste pas nog twee kilo kwijt geraakt. Maar bij mij bleek het ook aan mijn buste te krap te zitten. Blijkbaar ligt dit aan mijn BH: ik heb met een gewone gepast en mijn bruidslingerie heeft gewatteerde cups... Geen nood, ze hebben dit wel kunnen aanpassen. Misschien best eens in de winkel informeren hoeveel ze het maximum nog kunnen verbreden of op zoek gaan naar andere lingerie?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|