Terug naar overzicht
Hey jessy,wij trouwen ook op 18 juli,én we zijn van limburg!!Van waar zijn jullie?grtz sarah
Wij trouwen ook in juli, maar op de 5° in Bilzen.
@ tamara,hey,wij zijn van zutendaal.Da's kort bij de deur hé.Waar doen jullie het feest?Grtz sarah
Hey Jessy,Wij trouwen ook op 18 juli voor de gemeente in Beringen en voor de kerk in Zonhoven.Groetjes Esther
hey wij trouwen dus op 18 juli in lanaken en hebben ons feest in kesselt en jullie ??hoe staan jullie er al voor met de voorbereiding , ik heb mijn kleedje van bij peereboom in maastricht ??groetjes
hey tamarawij hebben zowat alles al geregegld , wat we nog moeten zijn de ringen , de kleren van mijn man en bruidskindjes en dat is het zowat en julliekan ik ook rechtstreeks op voor jou reageren hier of niet groetjesnog 115 daagjes
wij trouwen een dag later de 19e en zijn van riemst. Waar gaan jullie voor je make-up? Ben vandaag gaan vragen bij MAC Maastricht maar als ze aan huis komen kost het min €200 vind ik wel wat veel of is dit normaal? groetjes
hey ikzelf laat me verzorgen door het team van steven st clair wij hebben ooit meegedaan aan V team op vitayaen daarmee we laten dan ook onze haren enz doen is best wel prijzig maar ja is maar voor 1 keer he groetjes
Wij trouwen in Gent op 18 juli!