Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijzinnig humanistische plechtigheden

8-3-2005 10:53:40
Trouwen is en blijft een bijzondere gebeurtenis!
Een stap die je ongetwijfeld met de nodige luister wil vieren: met een plechtigheid die bij jullie past, met jullie eigen inbreng...

De medewerkers van Feniks vzw bieden begeleiding bij het vorm en inhoud geven aan een persoonlijke vrijzinnig humanistische plechtigheid.

Meer info vind je op www.plechtigheden.be .
Of neem gerust vrijblijvend contact op: 09/233.52.26 of cmd.gent@uvv.be

vriendelijke groeten,
voor Feniks,
Freia

Freia

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 959

Sophie

Meld misbruik8-3-2005 11:24:49

HIER IS GEEN PLAATS VOOR RECLAME!
Kijk bij adverteerders aub!

Dit is een forum voor trouwers onder trouwers en niet voor handelaars.

bruid
26-8-2006
 Meld misbruik8-3-2005 11:35:26

Vind ik ook, dit is juist hele negatieve reclame want het is erg frustrerend zo ver te moeten doorklikken om de échte berichten van de trouwers zelf te kunnen lezen.

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik8-3-2005 11:37:21

En dan nog wel 5 keer! Gewoon irritant!

Els
3-9-2005
 Meld misbruik8-3-2005 11:54:38

Een klein beetje respect kan wel, hoor.

Dit zijn allemaal mensen die dit puur uit vrije wil doen, om twee mensen een plechtigheid van hun dromen te geven.

Wij zelf hebben gekozen voor een dergelijke plechtigheid, en ik kan jullie zeggen dat deze mensen hun werk echt met hart en ziel doen!

Dus, graag een beetje respect voor deze organisatie!

Sophie

Meld misbruik8-3-2005 12:52:37

Els, dit gaat hem niet om respect te hebben voor deze organisatie of niet.
Maar het is nu eenmaal zo dat, wanneer mensen reclame willen maken voor eigen doeleinden zij zich moeten aanmelden bij adverteerders.
Net zoals alle andere mensen die reclame willen maken voor hun product horen zij hier niet thuis met het verspreiden van reclame.
Voor mij geen probleem als ze hier op deze site willen terecht komen maar zij horen niet bij de groep van trouwertjes.

Kijk maar eens bij het item: Over Wij Trouwen. Daar staat duidelijk dat voor handelaars deze website een betaalbaar medium is.

Ik hoef hier ook geen reclame te gaan maken voor mijn vriendin die prachtig kan zingen of voor mijn vriendin die een lingeriewinkel heeft.

Iedereen gelijk voor de wet!

Bovendien is het storend dat ze dit bericht er 5x op zetten.

Echt, alle respect voor wat deze mensen doen en betekenen voor toekomstige bruidjes maar dit is gewoon geen reclameforum!

Groeten,
Sophie

Doreen

Meld misbruik9-3-2005 22:35:18

Hoi,

Toch even reageren. W'hebben toevallig net vorige week een eerste gesprek gehad met één van de medewerkers. En 't zal goed worden, onze plechtigheid. Nu ja, nog veel werk, maar het wordt zoals wij het willen! Dit terzijde echter.

'k Wou maar reageren omdat we weten dat de dienstverlening gratis is en ik dus vermoed dat er voor betalende aankondigingen niet te veel geld zal zijn.
Z'hadden dus beter even gevraagd of ik een berichtje wou zetten. :o) Dat doe ik dus bij deze en graag! Want wij zijn toevallig op Feniks gebotst maar we vinden 't ook spijtig dat hun aanbod niet meer bekend is! Afijn, aan ons zal 't niet meer liggen!

groetjes,
Doreen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...