Terug naar overzicht
Hallo Wij hebben zoiets van:Valentine en Mathieu geven elkaar hun ja-woord!Het burgerijk huwelijk gaat door om 14u in het gemeentehuis van Beernem.De kerkelijke viering, waartoe u heel vriendelijk wordt uitgenodigd, vindt plaats om 15 ...Daarnaast kunt ge mensen ook altijd een beetje hints geven als ge over uw huwelijk spreekt ;)Groetjeswww.mathieu-valentine.bruiloftsite.nl
Hey Siska,ik begrijp je... Ik zou ook het liefste van al veel mensen in de kerk hebben, omdat ik dat toch ook wel het belangrijkste moment van de dag vind.Hoe we dit gaan oplossen, dat weet ik ook nog niet.Vrienden van ons hadden het heel slim aangepakt... Zij deden enkel een namiddagreceptie en hadden op de uitnodiging enkel vermeld waar de viering doorging en dat ze vandaaruit naar de receptielocatie zouden vertrekken... iedereen die naar het feest wou komen, moest dus naar de viering komen... ah ja, anders wisten ze niet waar het was.Vond het wel plezant, maar weet helemaalni meer hoe die da geformuleerd hadden...
Wij trouwen enkel voor het stadhuis en hebben op de uitnodigingen vermeld dat we hen op het avondfeest graag OPNIEUW welkom heten.
wij hadden dit erop gezet:Jeroen en Kimnodigen u, samen met hun ouders, graag uit op de huwelijksviering die doorgaat...en daarna kwam de receptie en/of het avondfeest.
Hey Siska,We hebben: We trouwen op [datum] om [uur] in Kerk [naam] te [plaats]. We zouden het fijn vinden als u aanwezig kan zijn.Groetjes,lore