Nu Online
Momenteel zijn er 506 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis via site laten sponseren

17-3-2008 22:36:43
Hey iedereen,

Ik had graag geweten welke reisbureaus huwelijksreizen aanbieden die de gasten dan kunnen sponseren via een internetsite die zij aanmaken. (bv: vliegtuigreis, champagne-ontbijt, overnachting, uitstap, ...).

Dit graag in de Regio Willebroek - Antwerpen - SInt-pieters-leeuw!

Heel hartelijk bedankt voor jullie tips!

Groetjes,

Nathalie

Nathalie
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1226

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-3-2008 7:21:46

bij uniglobe doen ze dat... je moet wel goed over nadenken. want je moet eerst zelf de reis betalen. (1 maand voor vertrek) en pas daarna zetten de gasten hun geld op die rekening..

Barbara
7-11-2008
 Meld misbruik18-3-2008 10:47:20

Hallo Nathalie,

Ik weet dat ze zoiets doen bij Jetair. Toen we bij hen gingen informeren voor onze huwelijksreis stelde die man dat voor. Hoe het precies in zijn werk gaat weet ik wel niet, want wij hebben hier niet voor gekozen...

Groetjes,

Barbara

Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik18-3-2008 21:18:38

Wij hebben onze reis laten opsplitsen bij Uniglobe (Robins Travel, Wilrijk).
We waren die indertijd tegengekomen op een trouwbeurs en vonden het wel een leuk idee. En de testsite zag er ook heel mooi en professioneel uit. Ze splitsen dus écht je reis helemaal op in stukjes.
Uniglobe heeft kantoren over heel Vlaanderen, dus er is er vast wel één in de buurt...

Veel succes,
Karlo
www.080808.tk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums