Terug naar overzicht
hallo,Het theme liedje van forest gump is echt mooi, als je met live muziek zit kunnen ze dat wat inkorten.A whole new world (aladin) bestaat ook instrumentaal. Fragile van Sting kan ook instrumentaal. Voor de rest denk ik aan liedjes van enya of era.Welk liedje gebruik je van k's choice?Groetjeswww.mathieu-valentine.bruiloftsite.nl
bedankt Valentine voor je suggesties, ik ga ze zeker eens beluisteren.liedje van K's Choice: Favorite adventure (Wedding song)of Dad
Hoi, Succes ermee alleszins! Dad is een van mijn favoriete liedjes, maar zal te emotioneel zijn de dag zelf (papa is gestorven).Wij kiezen normaal:binnenkomen instrumentaal voor gasten, suite en de man natuurlijkik kom dan binnen met men broer op a whole new world.Wij gebruiken tijdens de dienst zeker: you've got a friend, true colors.En om buiten te gaan zal het you'll be in my heart zijn van phil collins (mijn ventje is niet zo voor de wedding march).Groetjes en succes
Hey Carine!De muziek van de film 'Pride and Prejudice' is ook heel mooi (veel piano) en de muziek van 'The Notebook' ook (piano). Ik ga 'Dawn' uit P&P nemen als intredelied voor mij en mijn vader. Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008