Terug naar overzicht
Hallo,ik heb ook gekozen voor marylise Piu.Ik heb het op 28/01 gekocht. Mijn kostte 1219euro.Je moet wel uitkijken naar de prijzen want die kunnen veel verschillen.Groetjes
Dag JanaIk ben gehuwd op 1 december 2007 in de jurk Cara van Marylise (net op tijd om de nieuwe collectie te dragen). Met retouches enzomeer kostte het ongeveer 1225 euro. Het is een fantastisch mooi en eenvoudig trouwkleed.
Ik heb gekozen voor de Simba. Kostte 1.199 EUR. Was wel 30 EUR goedkoper in een andere winkel maar waar ik 'm besteld heb, moet je geen retouches betalen (zal wel inbegrepen zijn zeker?).
Hey, Ik heb ook een jurk van marylise, maar wel geen van die 2 types. De jurk kostte 1260€Groetjes, katrien
Mijn kleedje (Alina) kostte met retouches ingerekend 1219 €.Erg mooie collectie van Marylise hé!Lieve 25/04/2008
Hey Jana, Ik heb de Cara gekocht en die kost mij 1285 euro retouches inbegrepen. Blijkbaar schelen die prijzen naargelang de maat en aangezien ik geen maatje 36 heb...Kan niet wachten tot 9 augustus: dan is mijn eerste pas!GroetjesInes3/10/2008
Heiwij trouwen op 15 November, en heb enkele weken geleden m'n kleed gaan passen en bestellen. Ik heb voor de Cara gekozen en de prijs was 1180 euro, zonder de retouches. Er zou maximum 80 euro bijkomen, dus vond dat heel goed meevallen!!GroetjesKatrien 15/11/08
ik heb de sun van marylise en kost iets van een 1400€ denk ik
Bedankt voor de reacties, heb nu een goed idee van wat ik mag wachten.En nog een hele mooie dag voor iedereen!
Ik heb 1650euro betaald voor mijn kleed van Marylise. Hogere prijs is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat het in zijde is.Veel succes!