Terug naar overzicht
waar in limburg ... limburg is groot he xxx ben zelf ook van limburg .. genk 23/08/2008
Hey,Zeer apart zijn toch wel zeker de grotten van Kanne. Heb er al eens een trouwfeest meegemaakt en het heeft zeker iets aparts.Het Koetshuis in Bokrijk, ook een leuke omgeving voor een trouwfeest.Succes!Groetjes,An
Hallo,Wij trouwen in de Beekhoeve in Neerlanden. Is zo een oude vierkantshoeve maar weet natuurlijk niet of dat iets is wat je zoekt...groetjes
@wendymaakt eigenlijk niet uit waar in Limburg, mag zelfs buiten Limburg zijn!
wij trouwen ook in het speelhof. de zotte morgen in geel vond ik heel leuk, voor ons echter te ver, daarom dat het dat niet geworden is. Het klooster van Zelem heeft ook zijn charmes, is iets helemaal anders ... Succes!
pas was er hier iemand die twijfelde aan feestzaal in limburg...maar dat was eigenlijk een super leuke locatieje moet eens proberen terug te vinden op the box... dat was het concept van walking dinner waarmee ze werken. weet naam van feestzaal niet meer.maar dat was in ieder geval meisje van hier op de site.
@ liesbet van wendy ..wij trouwen in genk in de steelfactory heel speciaal .moet gewoon eens bellen en gaan kijken. en zij doen wat jij wilt jij kiest alles en zij zorgen er voor . wij vinden het supp .geen gewone zaal zou ook niet bij ons passen . daarom ook voor deze zaal ge gaan kijk maar eens wilde iets spec op .www.steelfactory.be ... groetjess wendy 23/08/2008
Hey!Voor ons zal het normaal WPC in Hoeselt worden. Zijn ook gaan kijken in ' de Kleine Graaf' in 's Herenelderen en 'de Grotten van Kanne' heel mooi alletwee maar erg verschillend! Heb de links en een aantal foto's op onze site staan...Succes ermee!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Wij hebben een zaal met walking dinner in Limburg: De Vrije Valk in Alt-Hoeselt (tussen Hoeselt en Tongeren in).Het is een oude vierkantshoeve die heel mooi werd gerenoveerd maar waar je ook wel met niveau verschillen zit. Ze hebben ook een website, misschien word je daar wat wijzer uit.
Wij trouwen in de Baenwinning in Diepenbeek. Hele mooie opgemaakte oude hoeve met een hele mooie tuin. Is van Bart Claes catering, dus qua service en eten zit het ook goed!Gr, An
"Salons Norfolk" in Sint-Truiden.In 1 woord; "prachtig"Lekker eten heel gastvrije zaakvoerster die u vanaf minuut 1 op uw gemak stelt!!!!!
wij trouwen ook in salons norfolk na tegenslag met hof ten steen in zoutleeuw. ben nu super content! lekker eten en vriendelijke madam.
Hebben jullie foto's of een website van Salons Norfolk? Op internet vind ik daar niet zo veel informatie over.Elke
Hallo, wij hebben een optie op de tiendeschur van't speelhof voor oktober 2009 en ik vroeg mij eveneens af wie ervaring met deze zaal/schuur heeft.PS het dansgedeelte zou eveneens boven plaatsvinden, niet beneden.bedankt, Ann