Nu Online
Momenteel zijn er 722 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eerste pas en proefkapsel

18-3-2008 13:34:49
Hallo iedereen,

Morgen heb ik mijn eerste pas, samen met proef make-up en proefkapsel tevoren. Het stond al heel lang vast, dus ik keek er heel erg naar uit, maar nu het bijna zover is, maak ik me toch wat zorgen. Ik weet nl nog steeds niet zeker wat ik met mijn haar ga doen, en of het wel mooi zal zijn en past bij mijn kleed. Bovendien ben ik tegen september (toen mijn maten zijn gemeten) 2 kg bijgekomen (wintervet lol). Zou dat problemen geven bij de pas? Ik heb ook geen zin om te gaan diëten, want ben eigenlijk helemaal niet te dik. Bovendien acht ik me goed in staat om 1 of 2 weken voor de trouw van de zenuwen nog af te vallen, en wat doe je dan?

Ik weet dat ik mijn schoenen en lingerie moet meehebben, verder niets meer denk ik...

Iemand nog tips of raad?

Groetjes,

Tania

Tania
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 418

Nathalie
6-6-2008
 Meld misbruik18-3-2008 13:54:19

Dag Tania,

Veel plezier met je eerste pas morgen. Ik voelde me toen net een prinses. Ik weet wel al wat ik met mijn haar ga doen, krullen en half omhoog. Ik mag volgende week voor mijn tweede pas. Ben ook weer reuzebenieuwd.
Voor de eerste pas heb je enkel de juiste BH en je schoenen nodig.

Veel plezier!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-3-2008 14:00:57

ik moet donderdag voor eerste pas en proefkapsel.. ben ook benieuwd!

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik19-3-2008 16:18:33

Hey Tania!

Hoe was het?

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik20-3-2008 13:19:23

Hey,

Het is allemaal heel goed meegevallen!

Om te beginnen make-up: ik had dat nog nooit gedaan, maar was heel plezant. Goede camouflage (heb hier en daar nog wat last van acné, dus vond dat wel belangrijk voor de grote dag) en mooi opgemaakt, niet té. Voor de dag zelf gaat ze het wel nog met iets meer wit en bling bling doen :).

Kapper: ik had iets in mijn hoofd, en dat was uiteindelijk perfect. Met de krultang alles in krullen gezet, behalve de lokken vooraan en opzij. Die heeft ze achteraan los opgestoken, en dan de uiteinden ook in krullen gezet. Het is dus half los, half opgestoken, zodat er bovenop het opgestoken stuk nog bloemetjes of versierspelden in kunnen. Was echt perfect.

En de pas: zooooo jammer dat ik zo snel weer uit mijn kleed moest! Het paste nog perfect (dus die 2 kg konden geen kwaad), en er moest eigenlijk niet veel aan veranderd worden. Twee cm korter, en lusjes voor de bh en om de sleep op te trekken op het dansfeest. Het zit voor de rest als gegoten! Maar ja, na een kwartier moest ik me dus weer omkleden, jammer lol. Er waren nog mensen suitekledij aan het passen, en ik hoorde van ver één van hen zeggen dat mijn haar zo mooi zat, dus dan was ik helemaal gerust :).

Het was wel spannend en vermoeiend allemaal, maar ik ben een pak geruster nu ik weet hoe het er allemaal gaat uitzien.

En nu nog 44 dagen aftellen naar de grote dag!!

Groetjes,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...