Terug naar overzicht
Dag Tania,Veel plezier met je eerste pas morgen. Ik voelde me toen net een prinses. Ik weet wel al wat ik met mijn haar ga doen, krullen en half omhoog. Ik mag volgende week voor mijn tweede pas. Ben ook weer reuzebenieuwd.Voor de eerste pas heb je enkel de juiste BH en je schoenen nodig.Veel plezier!
ik moet donderdag voor eerste pas en proefkapsel.. ben ook benieuwd!
Hey Tania!Hoe was het?Groetjes, Karen13/9/2008
Hey,Het is allemaal heel goed meegevallen!Om te beginnen make-up: ik had dat nog nooit gedaan, maar was heel plezant. Goede camouflage (heb hier en daar nog wat last van acné, dus vond dat wel belangrijk voor de grote dag) en mooi opgemaakt, niet té. Voor de dag zelf gaat ze het wel nog met iets meer wit en bling bling doen :). Kapper: ik had iets in mijn hoofd, en dat was uiteindelijk perfect. Met de krultang alles in krullen gezet, behalve de lokken vooraan en opzij. Die heeft ze achteraan los opgestoken, en dan de uiteinden ook in krullen gezet. Het is dus half los, half opgestoken, zodat er bovenop het opgestoken stuk nog bloemetjes of versierspelden in kunnen. Was echt perfect.En de pas: zooooo jammer dat ik zo snel weer uit mijn kleed moest! Het paste nog perfect (dus die 2 kg konden geen kwaad), en er moest eigenlijk niet veel aan veranderd worden. Twee cm korter, en lusjes voor de bh en om de sleep op te trekken op het dansfeest. Het zit voor de rest als gegoten! Maar ja, na een kwartier moest ik me dus weer omkleden, jammer lol. Er waren nog mensen suitekledij aan het passen, en ik hoorde van ver één van hen zeggen dat mijn haar zo mooi zat, dus dan was ik helemaal gerust :).Het was wel spannend en vermoeiend allemaal, maar ik ben een pak geruster nu ik weet hoe het er allemaal gaat uitzien. En nu nog 44 dagen aftellen naar de grote dag!!Groetjes,Tania