Terug naar overzicht
!!!! Proficiat !!!!Ik ben echt blij voor jullie. Een huwelijk is het mooiste wat er is, in mijn ogen allesinds, en het zou zonde zijn moest dit worden tegengehouden door allerlei stomme wetten.Geniet er allesinds van :)Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
ja, echt geweldig dat het nog net op tijd allemaal is gelukt!!!!Nu nog effe destressen voor je groete dag, want is niet meer lang he ;)groetjes
Hey Sira, Moet je je eens voorstellen om in zo'n omstandigheden elke dag te werken...Ik ben nl. een federaal ambtenaar en heb dagelijks met de Belgische bureaucratie te doen.Maar ik ben blij voor jullie!Maak er een spetterende feest van!GroetjesInes3/10/2008
oei, denk dat ik gek zou worden als ik daar elke dag mee geconfronteerd werd :sMoet wel zeggen dat ze vriendelijk genoeg waren, maar dat niemand precies wist hoe het moest gebeuren. Er zijn zelf problemen gemaakt over een afdruk van zijn geboortecertificaat, was geen kopie van het origineel en maar een uitreksel ofzoiets en dat mocht niet aanvaard worden (hup, 100 euro armer, want moet je opnieuw naar NZ aanvragen, betalen, laten voor echt verklaren daar, dan hier vertalen, beëdigen, ...)Ach ja, veel gedoe en veel geld, maar het resultaat is er gelukkig wel :)