Terug naar overzicht
Hey,wij hebben ook maar 1 bedankje per koppel,maar ik heb er niet bij stilgestaan dat er koppels gaan zijn die 1 bedankje per persoon verwachten,omdat dat bij ons ook niet de gewoonte is.Ik denk gewoon bij het afscheid aan de vrouw geven ,zo word het bij ons altijd gedaan.Meer tips zijn altijd welkom.Grtz sarah
hey,je kan mss het bedankje al op tafel zetten, en dit dan alleen bij de vrouwen!? normaal worden er toch naamkaartjes gezet dus zou dit een gemakkelijke oplosing zijn. groetjes sophie
Hey!Ik vind het niet meer als normaal dat men één bedankje per koppel krijgt... Als de gasten naar huis gaan, ga je toch even afscheid nemen en geef je het gewoon zelf af. Voorzie er desnoods iets meer, want te kort hebben lijkt me écht niet plezant...Veel succes ermee!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
wij hebben ook maar 1 bedankje per koppel maar heb er tekstje rond gemaakt dat ik aan de flesjes ga hangen he (zijn 2 kleine flesjes wijn) zodat ze weten dat het voor hun beide is he greetz milla
Hier is het de gewoonte dat iedereen een bedankje krijgt, dus ik zou er gegarandeerd te weinig hebben als ik per koppel zou tellen...