TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
camilla
19-7-2008
|
18-3-2008 20:35:32
hoi
weet niet of dat stom is he.als jij graag in het wit wil trouwen is dat jou goed recht he. ik ken veel mensen die alleen voor wet getrouwd zijn en toch trouwkleed hadden. dit is een vrije keuze he
greetz milla
|
|
Karolien
23-5-2010
|
18-3-2008 20:39:41
Hey, ik ben het eens met Camilla, het is zeker niet dom om in het wit te trouwen, het is een eigen keuze. Een vriendin van mij is ook in het wit getrouwd enkel voor het gemeentehuis. Doen waar je je het beste bij voelt, zou ik zeggen.
Groeten, Karolien.
|
|
Tamara
|
18-3-2008 21:08:23
Mijn ventje zei ook altijd: 'als ge alleen voor de wet trouwt, moet ge toch zo geen kleed aandoen'. Amai nog nie, daar heb ik niet veel woorden meer aan vuil gemaakt ;)
|
|
San
12-4-2008
|
18-3-2008 21:12:46
Wij trouwen op 12 april enkel voor de wet en ik heb ook een witte bruidsjurk. Ik heb wel een beetje op de prijs gekeken. Ik had een bepaald budget vooropgesteld en ben daar nog onder gebleven.
Sandra 12/04/2008
|
|
Nina
16-8-2008
|
19-3-2008 0:36:18
Ik trouw ook alleen voor de wet, en heb een prachtige jurk. Ik heb daarna ook een feest en wil ook 'de bruid' zijn. In het wit, dus, waarom niet?
|
|
vanessa
20-6-2008
|
19-3-2008 7:01:08
hallo ik trouw ook alleen voor de wet en heb ook een wit trouwkleed aan, en we trouwen maar om 16u, doe waar je het beste bij voelt
gr
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
19-3-2008 8:27:17
Hey Tamara!
De manier waarop jullie willen trouwen is nooit stom! Het is iets wat je zelf moet uitmaken en je moet doen wat je gelukkig maakt. Als jij in het wit wil trouwen voor de wet, dan doe je dat gewoon.
Veel succes! Groetjes Liesbeth 17 mei 2008
|
|
Petra
22-8-2008
|
19-3-2008 9:29:20
Wij trouwen ook alleen voor de wet, ik in het wit, en met alles erop en eraan, om 15u30, en vanaf 18u begint de receptie ... Groetjes, Petra http://mikenpe.bruiloftsite.nl/
|
|
Katrien
9-8-2008
|
19-3-2008 9:55:35
Hey,
Ook wij trouwen enkel voor de wet (we hebben wel een uur, dus we maken een er een persoonlijke ceremonie van) en ik heb ook een wit trouwkleed en de dag en het feest zelf is ook met alles erop en eraan waarom niet!
Groetjes, katrien
|
|
evy
1-3-2009
|
19-3-2008 12:11:10
Nee hoor, ik vind dat helemaal niet stom! Doen waar je zin in hebt, het is jouw trouwdag en 's avonds kan je vast ook nog stralen in je mooie kleed!
|
|
kathleen
|
19-3-2008 15:29:28
Hey wij trouwen in september enkel voor de wet, mijn verloofde is reeds getrouwd geweest en nee ik vind da niet dom maar ik opteerde voor een broekpak van Linea Raffaelli omdat ik graag iets koop wat ik nadien nog zou kunnen aandoen. Ik vind het zonde er zoveel geld aan te geven voor1 dag en wat ik heb kan ik nadien nog voor een andere gelegenheid dragen. Maar nog ens dit is een persoonlijke keuze.
Groetjes Kathleen
|
|
kathleen
|
19-3-2008 15:29:38
Hey wij trouwen in september enkel voor de wet, mijn verloofde is reeds getrouwd geweest en nee ik vind da niet dom maar ik opteerde voor een broekpak van Linea Raffaelli omdat ik graag iets koop wat ik nadien nog zou kunnen aandoen. Ik vind het zonde er zoveel geld aan te geven voor1 dag en wat ik heb kan ik nadien nog voor een andere gelegenheid dragen. Maar nog ens dit is een persoonlijke keuze.
Groetjes Kathleen
|
|
Tania
3-5-2008
|
20-3-2008 13:34:14
Wij trouwen ook alleen voor de wet, en ja, met alles erop en eraan! Mooie brede witte trouwjurk dus. Ik zie niet in wat onze keuze om niet voor de kerk te trouwen zou veranderen aan ons feest of onze kledij; 't is toch niet alsof we dan "minder" getrouwd zijn? Dus voor ons een echte bruiloft! Ik zou zeggen, doe gewoon waar je je goed bij voelt.
Groetjes,
Tania
|
|
christine
10-9-2008
|
5-4-2008 0:46:56
Hey Tamara, wij trouwen ook alleen voor de wet, en ja, ik draag ook een trouwjurk en mijn toekomstige een kostuum, de wettelijke trouw is wel hetgene dat telt, hé, met alle respect voor de trouwers voor de kerk, maar ik denk dat er heel veel show bij is en om de familie te plezieren, mijn moeder is ook heel katholiek en wil ook dat wij voor de kerk trouwen, maar wij doen het lekker niet, dit is ONZE dag. Ik wens jullie alle geluk toe!!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|