Terug naar overzicht
hey Eva, Als de zussen of broers geen getuigen zijn, maken zij geloof ik geen deel uit van de suite.Wij hebben niet echt volk die in suitekleren gaat, maar bij ons komen we normaal gezien zo binnen:eerst getuigen en partner, dan vader bruidegom met moeder bruid, dan bruidegom met moeder en ten slotte bruid met vader.Wij hebben geen bruidskindjes, dus je zal daarvoor op reacties van anderen moeten wachten.Groetjes!
Je kan zoveel wolk in je suite zetten als je zelf wil! Meestal ouders, broers en zussen, getuigen en soms ook grootouders (dat is toch hoe ik het al meestal heb meegemaakt). Dan komen, denk ik, eerst de grootouders binnen, dan broers en zussen, getuigen, ouders en bruid en bruidegom (of pa bruidegom + ma bruid, dan bruidegom + zijn ma, dan bruid + haar pa). De bruidskindjes gaan gewoonlijk vlak voor de bruid. Voila, dat is mijn ervaring met dit thema! Ik denk dat je een beetje kan doen wat je zelf wil tegenwoordig, dus gewoon genieten is de boodschap!
Hallo,Ik wil het niet als jij. Eerst de familie en iedereen die naar de kerk wil komen, dan de suite, bij ons zijn dit mijn 3 beste vriendinnen met partner, mijn vriend zijn beste vrienden met partner, dan de getuigen met partners, broer en zussen, dan mijn mama met zijn papa, het bruidsmeisje en dan ik met mijn papa. Ceremoniemeester? Mijn getuige wou dit doen, maar dit gaat uiteraard ook niet aangezien zij deel uitmaakt van de suite. Ik ben nu op zoek naar een ceremoniemeester. Meestal doen begrafenisondernemers dit ook, al vind ik dat maar een vreemde gedachte.Gr, An
Hey an, Ja, mijn zus wil dit heel graag doen. Zij is wel niet echt een getuige maar toch vind ik dat ze hoort binnen te gaan met de andere familie. Eigenlijk hebben wij geen suite. Niet int lang speciaal gekleed. Mss dat ze dan gewoon beter met de rest van de familie binnengaan. Een begrafenisondernemer vind ik toch ook een raar (akelig) idee. En ik denk dat die mss nog meer kosten dan een gewone ceremoniemeester! groetjes