Terug naar overzicht
Hey Helen,Ikzef heb ook rees een oproep gedaan, maar heb spijtig genoeg nog geen reactie gekregen!zou je me eventueel het verloop kunnen doormailen indien jij er reactie op krijgt..?
Als je je email achterlaat, dan stuur ik je wat teksten door.Groetjes Evy
Hey EvyAlvast bedankt. Mijn emailadres is helenenmel@hotmail.comMisschien kan Ilse ook haar emailadres doorsturen.groetjes helen en mel
Helen, leuk, jullie trouwen op mijn verjaardag.Ik kan eventueel ook wel iets doorsturen dat ik eens gekregen heb.Patricia01/08/2008
Mijn e-mail is;ilse.wynants@skynet.bedikke dikke mercie alvast want weet niet hoe ik eraan moet beginnen!en enkel de burgerlijke plechtigheid is zo kort en onpersoonlijk, dus daarom is het zo tof dit verloop en teksten te krijgen!!!!
Hey bruidjes,Wij geven ook een symbolische ceremonie in de tuin van de feestzaal omdat we niet voor de kerk trouwen. De vader van mijn verloofde leidt de ceremonie. Maar we hebben dus ook nog geen idee hoe we dat inhoudelijk gaan aanpakken.Dus jullie mogen ook ideeen naar mij doormailen.tinekedierick@hotmail.comBedankt.Groetjes, Tineke14/08/08
Zou jij dit ook aan mij kunnen bezorgen?Alvast bedanktpeter.joosen2@telenet.be
hallokes iedereen,wij ga ook zo een persoonlijke viering. ik heb dat zelf een beetje in elkaar gestoken aan de hand van kerkelijke boekjes, maar dan alles kwa God weg gelaten. indien iemand het boekje eens wilt zien, moet je maar mailen naarEvelienvantornhout@hotmail.com
Hallo! Hoe zijn jullie erachter gekomen dat de kapel ontwijd was? Groetjes