Terug naar overzicht
Hey, Beesje,het is niet de eerste keer dat ik je hier tegenkom met een vraag omtrent een goede DJ (zie bericht 6 februari).Je zit blijkbaar bijna met de handen in het haar.Misschien de volgende raad:Denk eens na over wat jij verstaat onder goede muziek en schrijf heel concreet titels en uitvoerders die voor jou en je genodigden toch wel favoriet zijn op een blad. Zoek een DJ die kan beantwoorden aan jouw verlanglijst en samen met de kwaliteiten en de ervaring van de DJ zal het dan heus wel in orde komen.En nog een goede raad:Ga nooit af op wat anderen zeggen. Een DJ draait muziek, maar het is een vak waarin je nooit ofte nooit voor iedereen kan goed doen (laat staan tegelijkertijd). Daarom ervaren mensen dat heel subjectief, wat voor de ene een goede DJ is, is het daarom voor de andere nog niet. En omgekeerd.Nog veel succes.Groetjes,DJ Funkycounting down 30 juli (158 dagen)
DJ BART DE GRAAF is fantastisch! Regio Knokke. Waarom nog langer zoeken?Greetz
Dag beesjeJe had al geantwoord op een van mijn vraagjes ivm in welke kerk we trouwden?Maar nu antwoord ik op jou vraag. Bij studio enjoy moet je niet twijfelen hij is ene van de beste in de regio brugge en waarschijnlijk zeer schappelijk van prijs zelf hebben we hem niet omdat we een bevriende dj hebben gekozen als je zijn gegevens wil wil ik je die altijd doorsturen hoor.Maar ik weet nog van toen ik zeer veel uit ging dat wij een hele poos studio enjoy overal volgden waar hij moest draaien. Hij houd zijn volk zeer goed op de dansvloer en het is echt ambiance de hele tijd door.Groetjes Julie