Terug naar overzicht
Als je dan het thema voor de tafels en je uitnodigingen en je menukaartjes en ev misboekje ook in dit thema maakt...Vind ik wel origineel.En mensen gaan waarschijnlijk onmiddellijk de link leggen omdat ze wrs wel weten dat jullie grote fan zijn.Doen zou ik zeggen!Patricia01/08/2008
Leuk idee! Wij gaan ons trouwfeest rond de giraffen van Leendert Jan Vis doen, heb al verschillende ideeën om die overal in te verwerken... De trouwfeesten waar wij al naartoe geweest zijn, waren allemaal heel klassiek en we willen ook iets origineels.
denk eraan het is the simpsoNsstaat anders wat raar op de uitnodiging;)
'Close to You' van The Carpenters is een klassieke openingsdans, volgens mij, en als je geen echt fan bent (zoals ik: ik kijk wel naar de afleveringen en ik vind ze grappig, maar ik ga geen weetjes opzoeken en zo), weet je niet dat dit de openingsdans was van Homer en Marge. Als je dit wilt duidelijk maken, zou je misschien de aflevering op de achtergrond kunnen laten afspelen of zo. Voor de rest is het een heel mooi liedje en zeker geschikt voor een openingsdans! (Ik wou dat mijn verloofde het niet 'te melig' vond ...)Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008