Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gaan we omvallen?

  19-3-2008 20:45:57
Wij willen graag het nummer into my arms van nick cave als openingsdans. Is dit gepast? En als het gepast is, is het dan niet te langzaam? Wij zijn wel niet zo schitterend in samen de maat houden :-)

iris
30-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 917


camilla
19-7-2008
 Meld misbruik20-3-2008 0:12:04

hoi

je moeten nemen wat jullie leuk vinden!
en die maat? dans er dan buiten,niemand die er iets op gaat zeggen denk ik.
onze openingsdanssong is ook niet echt traditioneel.
greetz
milla



J
19-4-2008
 Meld misbruik20-3-2008 8:42:48

Ik ben het volledig eens met Camilla. Ons liedje valt ook niet onder de noemer "dansbaar" denk ik, maar dat trekken we ons niet aan. Het is een mooi lied en als we uit de maat dansen, too bad!



sarah

 Meld misbruik20-3-2008 9:59:25

Het is een pracht van een liedje met een zeer mooie tekst.
Ik heb zelf ook getwijfelt of ik het ging nemen of niet.
uiteindelijk hebben we voor een ander gekozen. En moet zeggen , heb er echt spijt van.



sarah

 Meld misbruik20-3-2008 9:59:37

Het is een pracht van een liedje met een zeer mooie tekst.
Ik heb zelf ook getwijfelt of ik het ging nemen of niet.
uiteindelijk hebben we voor een ander gekozen. En moet zeggen , heb er echt spijt van.



sarah

 Meld misbruik20-3-2008 9:59:52

Het is een pracht van een liedje met een zeer mooie tekst.
Ik heb zelf ook getwijfelt of ik het ging nemen of niet.
uiteindelijk hebben we voor een ander gekozen. En moet zeggen , heb er echt spijt van.



sarah

 Meld misbruik20-3-2008 10:00:05

Het is een pracht van een liedje met een zeer mooie tekst.
Ik heb zelf ook getwijfelt of ik het ging nemen of niet.
uiteindelijk hebben we voor een ander gekozen. En moet zeggen , heb er echt spijt van.



sarah

 Meld misbruik20-3-2008 10:00:20

Het is een pracht van een liedje met een zeer mooie tekst.
Ik heb zelf ook getwijfelt of ik het ging nemen of niet.
uiteindelijk hebben we voor een ander gekozen. En moet zeggen , heb er echt spijt van.



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik20-3-2008 10:14:42

het belangrijkste is dat het een lied is waar jullie zich in kunnen vinden hé.
Want je hebt veel koppels die gewoon maar een liefdesliedje nemen, omdat het een liefdesliedje is.
Niet over piekeren! Als jullie dat een prachtige plaat vinden en je wordt er helemaal warm van binnenin dat zeker niet twijfelen !



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik22-3-2008 16:59:34

Hey Iris,

Wij zijn ondertussen al even getrouwd ...
En wij hadden ook Nick Cave, Into my arms als openingsdans en het was gewoonweg prachtig!!! Wat snellere stukken, wat tragere stukken, soms stonden we zelfs stil!! We hadden helemaal niet geoefend, en toch was het perfect!! Leg er je gevoel in (of volg je ventje) en het komt zeker in orde!!

Reeds een paar maand gelukkig getrouwd,
Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...