Terug naar overzicht
Hey elke,Als eens gekeken op www.aaaclimousines.be Echt heel goede services. Wij hebben er onze wagen en twee suite wagens besteld.GroetjesSonja
al eens bij ceremonie wuyts in Mortsel gehoord?? die rijden in elk geval met een enorm grote limousine
hoi,wij gaan de onze huren bij www.starlimousine.be . op de site staat dat het één van de langste in belgië is maar hoeveel personen er in kunnen heb ik nie gevonden
Kijk eens op www.ceremonieroger.be dat is in Meulebeke (W-Vl) de witte limousine is momenteel de grootste van België.Kijken bij nieuws.Isabel
Hoi,Kijk eens op www.bruidsparadijs.be , daar kun je ook trouwvervoer bij vinden.Groetjes
Hoi Elke,Welke regio?Groetjes,Sophie
Hallo,Wij trouwen in Lichtervelde (West-Vlaanderen).GroetjesElke
Hey elke,Bij aaac limousines beginnen de kilometers pas te tellen van bij je thuis tot aan het laatste afleveringsadres (meestal de feestzaal). Er zijn ook andere bruidswagens beschikbaar. Echt een aanrader. Ga zeker eens op de site kijken.GroetjesSonja
Al eens geïnformeerd bij Corona in Brugge? Of bij ceremonie Dynastie? Of bij ceremonie Patrick?Als je wil mail ik je eens hun websites door. Die zijn van West-Vlaanderen. Wij hebben ook 1 limousine.Groetjes,Sophie
Hoi,Bruidsparadijs is volgens mij niet echt aan te raden. Wij zijn daar naar de bussen en de taxi's gaan kijken. Roestplekken, vochtig,... wij hebben ons vervoer gevonden bij The London Ceremony bus (www.the-london-ceremony-bus.com )Nog veel succes!Ann
Bij Corona in Brugge hebben we geïnformeerd, maar hun limousine is maar voor 8 personen. Ceremonie Dynsastie of Patrick hebben we nog niet gecontacteerd.Met hoeveel personen zijn jullie voor de limousine? Mijn e-mail adres is elkevan@pi.be.Alvast bedankt en veel succes met jullie trouwfeest!Elke
Hoi Elke,Wij zitten met net hetzelfde. En heb er met mijn vriend ook al eens over gepraat om dan eventueel een limousine voor 10 personen te nemen. Hier twee adressen waar je zeker eens een kijkje moet gaan nemen. Laat je mij iets weten of het wat geworden is?http://www.blackandwhite-limo.be/ http://www.mark-liebrecht.be/ (doorklikken naar limo rental)groetjes,Phyllis
Hallo Phyllis,Bedankt voor de info. Een limousine voor 10 personen was moeilijk. Wettelijk (voor de verzekering) mogen er maar 8 personen in.Wij hadden dan ook de twee bruidskindjes vergeten. Zodat we eigenlijk met 12 waren. Dat was dus teveel voor 1 limousine.We hebben ondertussen al een limousine gereserveerd bij Corona in Brugge. Het is een limousine voor 8 personen en we zullen dan nog één auto extra nemen. GroetjesElke