Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vind hij mijn kleed wel mooi?

20-3-2008 9:24:38
Ik zit met een dillema, ik heb een niet alledaags trouwkleed gekozen. Het is nl een zwarte rok ipv van wit van linea raffeli. Nu hebk soms schrik dat mijn (toekomstige) man dit niet mooi gaat vinden? Zijn moeder gaat dit zeker niet mooi vinden, weetk nu al.

Sylvia
26-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1434

Carine
17-5-2008
 Meld misbruik20-3-2008 9:29:50

Sylvia, het is heel normaal dat je een beetje twijfelt over je jurk... ik denk dat alle bruidjes dat wel hebben... ik in ieder geval toch. Ik ben er zeker van dat je zal stralen en dat je ventje het prachtig vindt... en de schoonma... laat die maar zeuren, je trouwt met je ventje en niet met je schoonma... (gelukkig maar ;-)

groetjes

Sven
28-8-2008
 Meld misbruik20-3-2008 9:35:42

Hallo Sylvia,

Ik ben zeker dat hij je mooi gaat vinden!
Als jij je er goed in voelt dan gaat dat helemaal van je afstralen!! Een collega van mij is ook in het zwart getrouwd was zelfs een zwarte leren rok en was echt mooi!
Ik vind dat je daar echt je eigen zin in moet doen! Wie weet welk kostuum gaat hij kiezen ;-)

Nog veel succes!!
groetjes,

Annelies

Sven
28-8-2008
 Meld misbruik20-3-2008 9:35:56

Hallo Sylvia,

Ik ben zeker dat hij je mooi gaat vinden!
Als jij je er goed in voelt dan gaat dat helemaal van je afstralen!! Een collega van mij is ook in het zwart getrouwd was zelfs een zwarte leren rok en was echt mooi!
Ik vind dat je daar echt je eigen zin in moet doen! Wie weet welk kostuum gaat hij kiezen ;-)

Nog veel succes!!
groetjes,

Annelies

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik20-3-2008 10:12:40

hey Sylvia!

Ik denk daar ook regelmatig over na...
Maar ik denk zoals alle bruidjes hier zeggen, dat hij je wel mooi zal vinden!
Niet teveel zorgen over maken!
Dat zegt iedereen tegen mij ook :-)
en de schoonmoeder => zeker geen zorgen over maken! pfoe het doet er niet toe wat zij ervan vinden, wel wat jullie twee ervan vinden!

stefanie
27-9-2008
 Meld misbruik20-3-2008 11:19:07

Hoi,

Ik heb die trouwjurk ook aangehad, ikzelf vond hem heel mooi. Ik heb hem uiteindelijk niet gekozen omdat ik toch wel een witte trouwjurk wilde. Maar hij is normaal gezien toch voorzien van een witte toets op de rok (bloemetjes ofzo). Ik zou er zeker niet mee inzitten, je moet immers een trouwjurk kiezen waar jij je goed invoelt en waar jij in zal stralen en das het belangrijkste.

stefanie
27-9-2008
 Meld misbruik20-3-2008 11:19:21

Hoi,

Ik heb die trouwjurk ook aangehad, ikzelf vond hem heel mooi. Ik heb hem uiteindelijk niet gekozen omdat ik toch wel een witte trouwjurk wilde. Maar hij is normaal gezien toch voorzien van een witte toets op de rok (bloemetjes ofzo). Ik zou er zeker niet mee inzitten, je moet immers een trouwjurk kiezen waar jij je goed invoelt en waar jij in zal stralen en das het belangrijkste.

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik20-3-2008 12:12:04

hallo Sylvia
Ik begrijp wel hoe je je voelt, ik heb ook een vrij moderne jurk gekozen (wel wit) en heb ook heel veel schrik voor de reacties, vooral als ik mijn vriend soms bezig hoor: dat vind ik niet mooi aan een kleed en dat mag het zeker niet zijn,... en sommige van de punten die hij aanhaalde zijn er wel... Je begrijpt dat bij mij de twijfel dus al heel hard is toegeslagen, maar op mijn pasbeurt waren zowel mijn mama, zus als de verkoopster heel enthousiast over de jurk en zeiden dat ze me als gegoten zat. Misschien als ons ventje het totaalpakket ziet, ons in die jurk, dat hij er dan heel anders over denkt. Er is een groot verschil ts een fotooke van een mannequin in een jurk en jijzelf in de jurk. Soms staat die mannequin niet met dat type jurk en ga je dan denken dat die lelijk is, maar hij kan beeldig staan bij een ander. Als jij hem toen super vond, dan is hij ook super!

Karolien
13-9-2008
 Meld misbruik20-3-2008 12:30:29

Dag Sylvia

Je moet niet teveel informatie geven over je jurk, want dan hebben de mensen (je vriend en schoonma) al zaken waarover ze kunnen nadenken en dan gaan ze een bepaald beeld vormen dat het mss helemaal niet is. Laat je jurk een gehele verrassing zijn tot op je trouwdag en dan zien ze je in het totaalpakket en dan vallen sommige dingen beter mee dan ze gedacht hadden.

groetjes
Karolien

Kelly
9-9-2009
 Meld misbruik20-3-2008 13:50:17

Hallo Sylvia,

Ik had dezelfde schrik: mijn man wilde een wit klassiek kleed, terwijl dit totaal mijn ding niet was. Ik heb hem in het begin wel verteld dat het niet wit was en de foto's van kleden die ik aangehad had doorgestuurd (maar enkel van diegene die ik niet gekozen had he). Na de trouw vroeg ik of hij het erg vond dat ik niet in het wit was getrouwd. Hij antwoordde van niet, omdat ik anders niet zo gestraald zou hebben en dat ik daar het best mee stond.
Maar dit was mijn manier om me op mijn gemak te stellen, maar er zijn zovele manieren. Doe gewoon waarmee je je het best voelt. Je hebt dit kleed gekozen omdat je daar het best mee stond en die het meest overeen kwam met je persoonlijkheid.

Groetjes,
Kelly

An
31-5-2008
 Meld misbruik21-3-2008 11:50:42

Hi Sylvia,
Ik heb dat kleed ook gezien en mijn vriend zag dat in een folder en zei dat hij dat echt wel wat vond. Ik persoonlijk vond het (voor mij dan toch) een beetje te extreem, maar ik ben er zeker van dat als het jouw keuze is, je erin zal stralen. Ik heb uiteindelijk voor een jurk met grijze rok van Linea Raffaeli gekozen.
Veel geluk! Stralen zul je!
Groetjes,
An

Eva
17-5-2008
 Meld misbruik22-3-2008 21:49:23

Hey
Ik heb ook de zwarte rok met wit topje van Raffaelli. Mijn oog viel er meteen op in de boekjes en dat was wat ik wilde. Niemand in mijn omgeving vond hem mooi. Ben samen met mijn moeder op stap gegaan en toen ik het aanhad, vond ze het magnifiek.
En of de partner het mooi vindt, zal idd ook deels afhangen van het feit dat jij al dan niet straalt die dag. Ik voel me heel goed op mijn gemak in die zwarte rok, beter dan in een witte of crèmekleurige.
Ik zou zeggen: je vriend zal jou prachtig vinden!!! Het kan gewoon niet anders, want hij ziet je graag...

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik23-3-2008 17:42:18

Hey!

Als jij je goed voelt in je jurk, zal je des te meer stralen!! Geloof me!

leslie
21-6-2008
 Meld misbruik24-3-2008 22:38:30

Aan het toekomstig bruidje,
Als jij u goed voelt in uw bruidskleding is toch alles ok. Als we allemaal dezelfde smaak moesten hebben moesten ze maar 1 trouwjurk maken, wat zou het dan saai zijn.Mijn dochter trouwt ook en wij kennen die MOOIE zwarte rok, hij is prachtig Dus niet twijfelen!! Groetjes van een fiere mama.

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik25-3-2008 13:52:09

Ik heb hetzelfde kleedje!! (allé, zeker toch ongeveer, aangezien er zo 2 rokken en 3 topjes zijn).

Bij mij was het zo dat ik met volledig wit of crème helemaal niet wauw stond... altijd een beetje fleps. Mijn mama was meteen weg van dit kleed toen ik uit het pashokje kwam en ik voelde me er ook wel super in. In de winkel keek echt iedereen naar mij en er zijn 3 meisjes komen zeggen dat ze het ECHT wel knap vonden. Eén mama van een ander meisje zei tegen haar dochter: kom, pas dat ook maar eens, daar zit tenminste iets in'.

Ik weet zeker dat het bij u juist hetzelfde gaat geweest zijn. Ons kleedje is echt mooi, we gaan stralen en onze ventjes gaan volledig weg zijn van ons! Neem het van mij aan ;-).

Ik had ook wat schrik voor mijn schoonmoeder-in-spe, maar ik heb haar op de site het kleedje laten zien (zij gaat met mijn vriend zijn kostuum kopen, dus ze moest wel weten waar het bij moet passen) en ze vond het ook heel mooi. Ze heeft mijn vriend nadien gezegd dat hij zich geen zorgen hoeft te maken, dat ik echt heel mooi ga zijn.

Het is een kleedje met pit, maar als je het gekozen hebt, dan past het ook echt bij je en dat gaat iedereen zien.

Maak je geen zorgen, als je je goed voelt in je kleren dan straal je sowieso en dat gaat je ventje ook zien, net zoals alle andere mensen.

Veel plezier nog!

leslie
21-6-2008
 Meld misbruik25-3-2008 15:01:10

Dag,
ook ik heb direct gekozen voor de hippe zwarte rok. Had hem al in de boekjes gezien en vond het toen al super. Tijdens het passen heb ik er nog andere geprobeerd maar mijn eerste gedacht is het toch geworden en ik ben er zeker van dat we er speciaal gaan uitzien maar vooral mooi.
Groetjes, leslie

wouter

Meld misbruik7-12-2009 11:46:19

Och kom, mannen denken daar toch niet zo over na...?
De man kiest de vrouw, de vrouw kiest de kleren. Als jij gelukkig bent met je jurk, dan is je man gelukkig met jou.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info