Terug naar overzicht
Ik zal mijn trouwkleed op een paspop in onze slaapkamer zetten.Onze kamer is daar groot genoeg voor en zo hangt het kleed niet gewoon in de kast.Groetjes Isabel
Elk jaar aandoen wanneer het jullie huwelijksverjaardag is, is ook wel leuk ... niet?! Ik weet het, ben een zotte doos !;-)GroetjesJoyce
ik ben van plan op mijn eerste huwelijksverjaardag al mijn getrouwde vrienden uit te nodigen in hun trouwkleed, zo krijgt iedereen de kans nog eens dat aan te doen!!groetjes
Als het niet echt wit is en als er iets van te maken valt: iets anders van maken?of inkorten?dat is niet altijd mogelijk, ik kan dit ook niet met mijn jurk hoor.Ik ga het mooi bewaren, het zal later veel mooie herinneringen oproepen...
hoije kan misschien elk jaar een fuif doen op je huwelijksverjaardag en dan je kleed aandoen, zoals Joyce zegt?helemaal geen gek idee eigenlijk!! of als je kleedje het toelaat, de rok laten bijwerken en verven? mijn vriendin heeft dat laten doen en ze heeft er een fantastisch avondkleed aan overgehouden. en als het met een topje is, dat kan je op een broek ook wel combineren voor een feestgelegenheid ... groetjes!Gaëlle
Hoi iedereenBedankt voor de toffe iedeen zenne.Dat van het kleuren lijkt me wel iets .Maar van die fuif elk jaar lijkt mij ook wel iets.En nee Joyce je bent niet een zotte doos zenne.:-)))))
Een mooi doopkleedje van (laten) maken voor jullie toekomstige kindjes?
Ik heb al gehoord dat bruidjes hun jurk gebruiken om boven het babywiegje te hangen... Een soort hemelbed dus!Dit als je kinderen wil natuurlijk.Groetjes
hey, ik heb al afgesproken met de vrouw die mijn jurk gaat dat we mijn jurk achteraf in twee gaan dus een mooie lange nauwe rok tot aan mijn enkel en van het boven een mooi bloesje zouden maken.Zo leek het ons het beste en als ik wil kan ik er achter nog steeds een kleedje of zo van laten maken.groetjes sarah
Geniet ervan!!!!!!
Gaelle,Kun je me laten weten waar je vriendin de jurk heeft laten verven? Ik kan in heel Nederland niemand vinden die het kan doen, dus ben maar naar Belgie uitgeweken!