Terug naar overzicht
Hey Annelies,Met een ringkussen kan ik je niet zo direct helpen maar een gastenboek kan je zeker en vast vinden bij AVA. Ikzelf ben van Vlaams-Brabant maar veronderstel dat bij jullie ergens in de buurt toch ook een AVA is. Ik heb onlangs een gastenboek zien liggen daar en die waren echt wel mooi, ik denk van ook ons gastenboek daar te gaan halen. Alvast nog veel succes met je zoektocht. Groetjes, Fabienne.
Ik weet dat er gastenboeken bestaan van me to you. En ja die vind je in alle gadgets-winkels he ;)
Hallo,Ik denk dat je een ringkussen in de meeste bruidswinkels vindt. Ik heb voor mij ook een ringkussen gekocht in de winkel van mijn trouwkleed.
hey AnneliesIk ben onlangs naag Gent geweest en in de veritas aan de zuid hadden ze veschillende ringkussens, dus misschien ook wek in een veritas bij jou ik de buurt.Gastenboeken kun je inderdaad in de Ava vinden zij niet heel duur en redelijk gewoontjes.Wil je echt iets speciaals kun je gaan kijken in Gent Au Bon march das een winkeltje in een zijstraat van de veldstraat, recht tegen over dille en kamille. De gasten boeken daar zullen wel duur(der) zijn.groetjes Eline & Stijn09/05/2008
Hey,Onze uitnodigingen waren zwart met rode waskoharten opgetekent. Wij zijn naar ava geweest en hebben een rode kaft gekocht met zwarte bladeren, waarin de mensen dan kunnen schrijven met een zilveren stift.Ons bruidskussentje heb ik bij iemand laten maken die van beroep naaister is. Een klein stukje stof van je bruidsjurk en wat goud of zilverdraad en uw naam en datum laten op borduren.Groetjes een zenuwachtige bruid
hallo,wij zijn dit weekend ons gastenboek gaan halen bij MARCELIS in Halle. We waren ook bij AVA langsgeweest, maar daar hadden ze niet zo veel keuze. Bij MARCELIS hadden ze verschillende kleuren en verschillende formaten en dit tegen een redelijke prijs.groetjesleen14/06/08