Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringkussen en gastenboek

20-3-2008 9:43:46
Hoi iedereen,

aangezien ik volgende week een paar dagen thuis ben zou ik graag op zoek gaan naar een ringkussen en een gastenboek. Iemand een idee waar je dit kan krijgen? Liefst tussen Gent en Brugge.

Annelies

Annelies
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1401

FABIENNE

Meld misbruik20-3-2008 10:25:39

Hey Annelies,
Met een ringkussen kan ik je niet zo direct helpen maar een gastenboek kan je zeker en vast vinden bij AVA. Ikzelf ben van Vlaams-Brabant maar veronderstel dat bij jullie ergens in de buurt toch ook een AVA is. Ik heb onlangs een gastenboek zien liggen daar en die waren echt wel mooi, ik denk van ook ons gastenboek daar te gaan halen. Alvast nog veel succes met je zoektocht. Groetjes, Fabienne.

Sylvia
26-4-2008
 Meld misbruik20-3-2008 10:45:56

Ik weet dat er gastenboeken bestaan van me to you. En ja die vind je in alle gadgets-winkels he ;)

Inge
17-8-2008
 Meld misbruik20-3-2008 12:33:11

Hallo,

Ik denk dat je een ringkussen in de meeste bruidswinkels vindt. Ik heb voor mij ook een ringkussen gekocht in de winkel van mijn trouwkleed.

eline
5-9-2008
 Meld misbruik21-3-2008 10:00:18

hey Annelies

Ik ben onlangs naag Gent geweest en in de veritas aan de zuid hadden ze veschillende ringkussens, dus misschien ook wek in een veritas bij jou ik de buurt.

Gastenboeken kun je inderdaad in de Ava vinden zij niet heel duur en redelijk gewoontjes.
Wil je echt iets speciaals kun je gaan kijken in Gent Au Bon march das een winkeltje in een zijstraat van de veldstraat, recht tegen over dille en kamille. De gasten boeken daar zullen wel duur(der) zijn.

groetjes Eline & Stijn
09/05/2008

Elissa
12-4-2008
 Meld misbruik21-3-2008 13:09:27

Hey,

Onze uitnodigingen waren zwart met rode waskoharten opgetekent. Wij zijn naar ava geweest en hebben een rode kaft gekocht met zwarte bladeren, waarin de mensen dan kunnen schrijven met een zilveren stift.
Ons bruidskussentje heb ik bij iemand laten maken die van beroep naaister is. Een klein stukje stof van je bruidsjurk en wat goud of zilverdraad en uw naam en datum laten op borduren.

Groetjes een zenuwachtige bruid

leen
14-6-2008
 Meld misbruik24-3-2008 13:05:06

hallo,
wij zijn dit weekend ons gastenboek gaan halen bij MARCELIS in Halle. We waren ook bij AVA langsgeweest, maar daar hadden ze niet zo veel keuze. Bij MARCELIS hadden ze verschillende kleuren en verschillende formaten en dit tegen een redelijke prijs.
groetjes
leen
14/06/08

leen
14-6-2008
 Meld misbruik24-3-2008 13:05:20

hallo,
wij zijn dit weekend ons gastenboek gaan halen bij MARCELIS in Halle. We waren ook bij AVA langsgeweest, maar daar hadden ze niet zo veel keuze. Bij MARCELIS hadden ze verschillende kleuren en verschillende formaten en dit tegen een redelijke prijs.
groetjes
leen
14/06/08

leen
14-6-2008
 Meld misbruik24-3-2008 13:05:35

hallo,
groetjes
leen
14/06/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...