Terug naar overzicht
Wij geven ze namen van wijndruiven. We zijn nogal wijn-freaks... vandaar. :-)
Ik zou de prentjes van Liefde is... willen gebruiken. Heb al een scheurkalender liggen en ga prentjes van daaruit plastificeren of zo en dan op een staandertje op tafel zetten.De mensen zullen dan een kaartje krijgen met hetzelfde tekeningetje op en moeten die tafel dan zoeken.Patricia
Aangezien we iets met Parijs hebben (gaan er om de maand - 2 maanden naartoe + heb er ook stage gelopen en gewoond + we gaan er onze trouwreportage laten maken), gaan we de tafels per monument van Parijs noemen. We vertrekken binnen 2 weken naar Parijs om telkens foto's van ons twee te nemen voor die monumenten.Iedereen krijgt dan een hangertje (een tour eiffel met die bepaalde foto eraan) zodat ze én een souvenir krijgen en de plaatsing...Groetjes,Christel5/7/2008
Hallo,Wij gebruiken als tafelnamen kunstnaars,mijn schoonvader is namelijk zelf kunstschilder. Dus bij deze vonden we dat toepasselijk.Groetjes 01/08/08www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
Ik ben een handtassen-freak en mijn vriend zijn passie is voetbal, dus zullen er tafels zijn met handtassenmerken en tafels met voetbalploegen.Gr, An