TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
1-3-2009
|
20-3-2008 17:05:31
Persoonlijk vind ik 22u al veel te laat. Ik zou er zelf tegenop zien om me om 21u uit mijne zetel te moeten hijsen om me klaar te maken om dan nog naar een feestje te vertrekken. Maar ach...uiteraard doet iedereen wat hij/zij zelf wilt he. Ik denk dat van 20-22u heel krap gaat zijn voor een bediening aan tafel. Veel hangt uiteraard af van het aantal gasten. 20 of 100, da's een heel verschil he ;-)
Groetjes
|
|
valentine
27-6-2008
|
20-3-2008 17:16:09
Heilaba
Bij ons is het ook een beetje zo
Aanvankelijk kozen we: 19u-20u receptie 20u-22u voorgerecht en buffet Maar ... Wij laten onze gasten voor dessertenbuffet wel toekomen om 21u45 in de receptieruimte, dan gaan mijn man en ik voor een half uur bij hen. Om 22u15 start dan het dessertbuffet. De mensen waar wij al tegen gesproken hadden voor het dessertbuffet 'zo laat' vonden dit niet erg. Ze gingen daarvoor ergen een hapje gaan eten en dan hun dessert bij ons eten en lekker uit de bol gaan.
Gisteren hebben we wel besloten om de receptie al om 18u30 te start om toch meer ruimte te hebben. Mensen vinden het meestal niet erg als ze ergens een groot half uur te laat komen omdat ze denken dat receptie 1,5u duurt, maar als ze dan toekomen om kwart voor 8 .... ge begrijpt wel é.
Groetjes en succes www.mathieu-valentine.bruiloftsite.nl
|
|
J
19-4-2008
|
20-3-2008 17:25:56
Ons avondfeest begint om 18u met een aperitief. Om 19u begint het eten (soep, voorgerecht, buffet). Om 22u komen de gasten die alleen dessertenbuffet hebben. Dit is zeker niet te laat, wij hebben het ook al zo gedaan en dat is echt tof! Je moet (vind ik) wel zeker zijn dat je dan gedaan hebt met eten, want het is vervelend als er mensen moeten staan kijken hoe de rest eet... Misschien is 19 tot 22u een beetje krap, maar je bespreekt dit best met de zaal, die mensen weten wel hoe dat zit!
|
|
Kelly
11-7-2009
|
20-3-2008 17:52:25
Wij beginnen ons avondfeest om 17u30 en laten de mensen voor het dessertenbuffet komen om 20u30. Wij hebben dus ook drie uur voor receptie en drie gangen. Groetjes!
|
|
Anneleen
6-5-2008
|
20-3-2008 18:20:12
Hey,
Wij hebben de gasten van het avondfeest uitgenodigd om 18u30 en de gasten van het dansfeest om 21u30. Ik denk dus wel dat je goed zit met 19u en 22u. Later dan 22u zou ik ze zeker niet vragen. Als je om 22u met je dessertenbuffet wil beginnen, zou ik ze zelfs iets vroeger vragen, want niet iedereen komt op tijd en zo kunnen ze goed aansluiten bij de avondfeestgasten.
Veel succes!
Anneleen
|
|
eline
5-9-2008
|
21-3-2008 10:10:33
Hey Lore,
Ik denk dat er vodoende tijd is tussen 19u en 22u om te kunnen genieten van een 3 gangen menu. Maar misschien kan je eventueel een back-up plan voorzien moest het even uitlopen.
Ik denk dan dat de gasten voor het dessert buffet om 22u aankomen jullie gaan ze als koppel verwelkomen, deze gasten krijgen alvast een glaasje.
Ingeval het 3 gangen menu niet uitgelopen is komen deze gasten door naar de feestzaal. Ingeval het 3 gangen menu uitgelopen is kunnen jullie als koppel de zaal verlaten en de nieuwe gasten verwelkomen in de receptieruimte terwijl de andere gasten hun menu afronden. met de nieuw gasten done jullie nog een korte babbel in de receptieruimte en zo hebben jullie wat tijd uitgewonnen en kan het dessert buffet van start gaan.
misschien een oplissing, hopelijk is het een beetje duidelijk omschreven
groetjes Eline & Stijn 05/09/2008
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|