Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sluier

20-3-2008 19:36:48
helaba bruidjes
ik trouw op 14 juni en moet na de paasvakantie voor de eerste keer mijn kleed gaan paseen
ik droom al mij hele leven van een witte sluier in de winkel zeggen ze me dat dit niet meer in de mode is en ze verkopen er ook geen (linea r)
toch zou ik dat eens heel graag passen
misschien wel een klein probleempje: ik heb kort haar
ik woon in koksijde
kan iemand me daarbij helpen?

griet
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1031

wendy
23-8-2008
 Meld misbruik20-3-2008 19:50:13

ik heb ook een sluier.. je moet doen wat je zelf wilt .. je kan ze ook ergens anders gaan kopen of gaan passen
groetjes 23/08/2008

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik20-3-2008 20:40:42

Hallo,

ik kon een sluier na het kiezen van mijn kleed ook niet uit mijn hoofd zetten. Mijn kleed had een tube (soort stola) maar ik vond mijn kleed niet 'af'.Ik heb erg moeten aandringen in de winkel om een sluier te passen want het werd me ook afgeraden omdat het zogezegd uit de mode is. Ik heb er dan toch één gepast en besteld. Ik ben zoooo blij achteraf met mijn keuze. Sluiers komen zelfs opnieuw meer op. Ik heb heel veel complimentjes gekregen en toen ik mijn man zijn gezicht zag op mijn trouwdag wist ik dat ik de juiste keuze gemaakt had. Je kan foto's zien op www.henkenisabel.bruiloftsite.nl . Ik kan maar één raad geven, volg je hart maar een sluier dragen is zalig!

Groetjes,
Isabel

Ines

Meld misbruik21-3-2008 8:49:32

Hoi Griet,

Als je dan toch in Brugge je kleed gaat halen bij Linea, dan kun je misschien eens langs gaan bij Miss Sheila in Brugge: daar hebben ze enkele sluiers en die kun je er zeker bestellen! Succes ermee!

veerle
2-8-2008
 Meld misbruik21-3-2008 12:26:30

Ik ben ook pro sluier! Ik vind dat een bruid pas af is met een sluier! Dat kan je maar 1 keer dragen en dat is op je huwelijk. Zelf ga ik een kanten sluier dragen die mijn moeder, grootmoeder en overgrootmoeder ook gedragen hebben op hun trouwdag.

Succes!

Veerle

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik21-3-2008 12:35:22

Hallo Griet,

Ik denk dat ze je bij Robel (in Roeselare) misschien kunnen verder helpen. Ze hebben er in ieder geval sluiers en de verkoopster (Véronique) doet helemaal niet moeilijk. Misschien wel best eerst bellen voor een afspraak en zeggen dat het enkel voor een sluier is.

Succes!

Een ex-Koksijdenaartje

Els

Meld misbruik21-3-2008 13:17:59

Hoi!

Wanneer ik voor m'n kleed ging, vertelden ze me dat er meer en meer vraag is naar een sluier... Heb er zelf ook gepast, maar laat nog even in het midden of ik m ook bestelde uiteindelijk! ;-)

Je hebt heel wat keuze erin! De kleur, met of zonder steentjes, ... Plezant om te passen!!

Succes ermee!

Groetjes,

Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...