Terug naar overzicht
Hey vanessa,nu kan je gaan aftellen met 2 cijfertjes!!Wij moeten nog 120 dagen,nie veel langer dan jou dus.Ik ben niet van plan kousen aan te doen,het zal dan normaal gezien te warm zijn,ik weet wel dat sommige dat aandoen omdat ze anders pijnlijke vpeten krijgen.Grtz sarah
Hoi, Voor ons nog 99 dagen te gaan! Pff heb echt nog niet het gevoel er klaar voor te zijn ze! Maja ben dan ook een stresskonijn!Ik zal geen kousen dragen, gewoon al omdat ik dat niet graag aanheb. Vind dat vervelendGroetjesmathieu-valentine.bruiloftsite.nl
Hey VanessaIk ga ook geen kousen dragen wegens te warm. Dat betekent voor mij wel dat ik een sandaal op hak zal dragen (een schoen die vanvoor gesloten is + blote voeten + warm weer is voor mij om problemen vragen).ik ben mijn schoentjes nu volop aan het inlopen.Groetjesellen21-06-08
halloik doe ook geen kousen aan , ik zou graag een dag op mijn gemak zijn zonder kousen die op mijn zenuwen werken of mijn benen die veel te warm hebbenik doe wel reserveschoenen mee ballerina's of zo,groetjes
Hey,ik had wél kousen aan, stay-ups (dus met plakstrip) gecombineerd met jarretellen. Op onze eerste september was het 25 graden, maar ik heb het echt niet te warm gehad. Het mooiste vond ik huidskleurige kousen met een ivoren band. Die witte had ik ook, maar dat vind ik nogal ouderwets.Groetjes,Lieve
hey, wij trouwen ook op 28 juni.Ik wil zeker kousen aan doen. te warm heb ik niet gouw, maar wel last van m'n voeten. Zeker met blote voeten in m'n schoenen...Ik zoek dus huidkleurige kousen met een witte of cremekleurige band. Maar dat hebebn ze nergens ni, tis altijd dan een huidkleurige band... iemand raad?groetjes, els