Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dilemma/100dagen nog vandaag

20-3-2008 19:44:23
dag dames

ik zit met vraagje, ik heb men buidslingerie gekocht en kreeg kousen bij, witte.
Nu mijn vraag is past dat wel witte kousen en in de zomer is dat niet te warm?
En bij wie staat nog 100dagen op teller vandaag

groetjes vanessa
28juni2008

vanessa
3-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 431

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik20-3-2008 20:06:11

Hey vanessa,nu kan je gaan aftellen met 2 cijfertjes!!
Wij moeten nog 120 dagen,nie veel langer dan jou dus.
Ik ben niet van plan kousen aan te doen,het zal dan normaal gezien te warm zijn,ik weet wel dat sommige dat aandoen omdat ze anders pijnlijke vpeten krijgen.

Grtz sarah

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik20-3-2008 20:46:00

Hoi,

Voor ons nog 99 dagen te gaan! Pff heb echt nog niet het gevoel er klaar voor te zijn ze! Maja ben dan ook een stresskonijn!
Ik zal geen kousen dragen, gewoon al omdat ik dat niet graag aanheb. Vind dat vervelend

Groetjes
mathieu-valentine.bruiloftsite.nl

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik21-3-2008 8:06:46

Hey Vanessa

Ik ga ook geen kousen dragen wegens te warm. Dat betekent voor mij wel dat ik een sandaal op hak zal dragen (een schoen die vanvoor gesloten is + blote voeten + warm weer is voor mij om problemen vragen).
ik ben mijn schoentjes nu volop aan het inlopen.

Groetjes
ellen
21-06-08

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik21-3-2008 8:12:40

hallo

ik doe ook geen kousen aan , ik zou graag een dag op mijn gemak zijn zonder kousen die op mijn zenuwen werken of mijn benen die veel te warm hebben
ik doe wel reserveschoenen mee ballerina's of zo,

groetjes

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik22-3-2008 13:35:20

Hey,

ik had wél kousen aan, stay-ups (dus met plakstrip) gecombineerd met jarretellen. Op onze eerste september was het 25 graden, maar ik heb het echt niet te warm gehad. Het mooiste vond ik huidskleurige kousen met een ivoren band. Die witte had ik ook, maar dat vind ik nogal ouderwets.

Groetjes,
Lieve

els
28-6-2008
 Meld misbruik24-3-2008 10:55:25

hey, wij trouwen ook op 28 juni.

Ik wil zeker kousen aan doen. te warm heb ik niet gouw, maar wel last van m'n voeten. Zeker met blote voeten in m'n schoenen...

Ik zoek dus huidkleurige kousen met een witte of cremekleurige band. Maar dat hebebn ze nergens ni, tis altijd dan een huidkleurige band... iemand raad?

groetjes, els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...