Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

allen het beste voor mijn ventje

10-3-2005 8:49:08
Mijne schat wou liever niet zo'n driedelig pak. We zij een kleinere winkel binnengestapt en hij heeft gekozen voor een heel donker moderner kostuum van Boss.(gewoon vest en broek die hij later nog kan dragen) Nu vraag ik me af of dat wel een goede keuze is...

Katleen
27-8-2005
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1025

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik10-3-2005 9:03:49

Katleen,

Weet je, wij zijn nog niet gaan kijken voor de kleren van mijn toekomstige, maar 1 ding is zeker:
het zal iets worden dat hij daarna nog kan dragen.
Een heel mooi, modern kostuum: zeker niet met het ondervestje en heel de tralala erbij zulle!
'k vind dat trouwens nogal ouderwets.

Goeie keuze dus!

Vanessa

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik10-3-2005 9:17:46

Hallo,

Mijn vriend wou liever ook iets moderners. De kostums van Cossmo zijn echt wel de moeite. Voor de grote dag is er het gilletje bij en het kostum kan daarna nog gemakkelijk worden gedragen. Wij zijn bij Vergo geweest, daar hebben ze een ganse Cossmo shop. Het valt wel in een hogere prijsklasse, daarom hadden we er ook even over getwijfeld. Maar het is toch onze grote dag! Mijn vriend heeft kostum, schoenen, hemd en ceinture (aanpassingen inbegrepen) voor 1400 EUR.

Nog veel succes
Ann
Nog 114 dagen!

Sophie
14-10-2005
 Meld misbruik10-3-2005 10:28:17

Een kostuum van Boss is toch veel hipper en sjieker!
Goeie keuzen!
Mijn vriend gaat zeker ook eentje kopen van Boss, Strelli of Dolce&Gabanna.

Groetjes
Sophie

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik10-3-2005 12:46:55

Het belangrijkste is dat hij zich er goed in voelt! Want het is toch een zeer belangrijke dag in jullie leven!

Katrien

Meld misbruik10-3-2005 14:29:22

Bij mij wordt het helemaal af, met pileer, gilet, lavalière en buishoed en handschoenen.
Dat hoort er gewoon bij (vind ik).
maar best dat we andere smaken hebben é..

Els
1-4-2006
 Meld misbruik10-3-2005 16:39:47

Tuurlijk is dat goed... het is je eigen trouw en je kiest echt zelf hoe je gekleed gaat... mijn vriend kiest ook echt zelf hoe hij het wel hoor, ik ben de laatste om te vragen om een plastron of zo van die toeren aan te doen... oké, het is een trouw, maar waarom je de hele dag slecht voelen in kleren die helemaal niet je stijl zijn??

Meike
21-5-2005
 Meld misbruik10-3-2005 22:52:17

Goede keuze. De kostuums van Boss zijn prachtig. Hij zal er zich zeker goed in voelen en dat is toch de bedoeling, hé.

Groetjes,

Meike

bert
6-5-2005
 Meld misbruik18-3-2005 16:36:56

Katleen, tuurlijk is dit een goede keuze! als jouw ventje zicht beter voelt in een modern kostuum dan in een klassiek driedelig pak.
Ikzelf heb ook een modern kostuum gekozen van Strelli, zonder plastron, omdat ik dat gewoon niet ben. de mensen kennen mij ook niet als een kostuumdrager, dus waarom voor die ene dag dan wel? liever iets kopen dat je graag ziet later nog kan aandoen, dan iets zozo kopen, om nooit meer uit de kast te halen.

succes nog met de voorbereidingen!

Stefaan

Meld misbruik28-9-2005 11:59:06

Probeer eens bij VéVé uit Oostakker bij Gent. Zij kan u een kostuum maken volledig op maat en is niet zo duur. Heeft voor mij een kostuum gemaakt met Scabalstof en was perfect. De prijs was ongeveer 750 euro (driedelig). Heeft voor een vriend een hip linnen kostuum gemaakt voor minder dan 500 euro

Stefaan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info