Terug naar overzicht
ben je op zoek naar voorbeeden van uitnodigingen. anders moet je eens kijken o www.intercard.com
idd stond er in die boeken ook iets met film. ik heb hier op het forum een meisje leren kennen die ook werkt in het thema film. Ze heeft iets laten ontwerpen.
je moet eens kijken via google: hollywood wedding themeje kan echt super leuke dingen vinden
Ik heb ergens op internet een soort filmaankondiging gezien. Wat dan een trouwkaart was, maar ik kan de site nu ff niet vinden. Zodra ik hem weer tegen kom meld ik het!
Hallo Wendy,Wij werken ook met het thema film.Onze drukker heeft zelf een ontwerp opgemaakt waarin twee foto's van ons verwerkt werden. Best eens contact opnemen met drukkers en vragen wat de mogelijkheden zijn. Je kan rond dit thema inderdaad véél doen, en daar zover in gaan als jullie zelf willen.GroetjesSofie
beste, wij hebben als aankondiging van de geboorte van ons dochter een filmticket gebruikt. zie site van babygraphics. dit zijn dezelfde mensen van de site van cartarosa, denk ik dus zeker bij hen is gaan horen want zij zullen je wel helpen. wij waren heel tevreden van service en gaan onze trouwkaarten nu ook bij hen bestellen.veel succes.
Hoi www.poobies.com kun je zelf kaarten maken en heb ik ook het filmthema en stukje negatief gezien.succes