Terug naar overzicht
Hey,voor het binnenkomen weten we nog niet,maar het lied na de openingsdans word bij ons "wonderfull tonight" van eric clapton,dit dans ik met m'n broer(m'n ouders zijn niet aanwezig,vandaar),daar hebben we samen mooie herinneringen aan.veel succes grtz sarah
Hey,de muziek waarop we binnenkomen hebben we nog niet beslist, maar als tweede dans nemen we de openingsdans van mijn ouders en dan wordt de derde dans de openingsdans van mijn verloofde zijn ouders.Marijke12/07/08
Hallo,Wat dacht je van It's a beautiful day van U2 om de zaal binnen te komen. Je kan hiervoor ook altijd raad vragen aan jullie DJ. Die heeft hier vast ervaring in en kan jullie leuke tips geven. Als tweede dans gaan wij voor liedjes die het net niet gehaald hebben als openingsdans. Wij willen als openingsdans een onbekend nummer met een betekenisvolle tekst van een bekende artiest, maar als tweede en derde liedje kunnen we dan voor de klassiekers gaan bijv You're still the one van Shania Twain, Parce que c'est toi van Axelle Red ... noem maar op.De openingsdans hebben we trouwens nog niet gevonden, mijn verloofde en ik raken het maar niet eens.Gr, An