Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

keuze liedjes

22-3-2008 8:33:48
Hey bruidjes! Ik vroeg me af op welke muziek jullie binnenkomen in de feestzaal en wat jullie tweede dans is (na openingsdans?)
Groetjes

veerle
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1042

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik22-3-2008 8:56:59

Hey,voor het binnenkomen weten we nog niet,maar het lied na de openingsdans word bij ons "wonderfull tonight" van eric clapton,dit dans ik met m'n broer(m'n ouders zijn niet aanwezig,vandaar),daar hebben we samen mooie herinneringen aan.

veel succes
grtz sarah

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik22-3-2008 9:54:49

Hey,
de muziek waarop we binnenkomen hebben we nog niet beslist, maar als tweede dans nemen we de openingsdans van mijn ouders en dan wordt de derde dans de openingsdans van mijn verloofde zijn ouders.

Marijke
12/07/08

An
28-6-2008
 Meld misbruik23-3-2008 23:14:56

Hallo,

Wat dacht je van It's a beautiful day van U2 om de zaal binnen te komen. Je kan hiervoor ook altijd raad vragen aan jullie DJ. Die heeft hier vast ervaring in en kan jullie leuke tips geven.
Als tweede dans gaan wij voor liedjes die het net niet gehaald hebben als openingsdans. Wij willen als openingsdans een onbekend nummer met een betekenisvolle tekst van een bekende artiest, maar als tweede en derde liedje kunnen we dan voor de klassiekers gaan bijv You're still the one van Shania Twain, Parce que c'est toi van Axelle Red ... noem maar op.
De openingsdans hebben we trouwens nog niet gevonden, mijn verloofde en ik raken het maar niet eens.

Gr, An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...