TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
1-8-2008
|
22-3-2008 12:03:02
Hoi Barbara,
Mijn ouders zijn ook (op een heel pijnlijke manier) gescheiden. Een echte klassieke aankondiging, waarbij de ouders bovenaan staan en zij het huwelijk aankondigen van hun kinderen, is niet echt aangewezen als je ouders gescheiden zijn, vind ik, dan staan de ouders helemaal bovenaan en dan valt het wel echt allemaal op. Wij hebben ervoor gekozen om zelf de aankondiging te doen en onze ouders wel te vermelden, zij verdienen vind ik toch hun plaats en hen niet vermelden kan inderdaad verwarring veroorzaken, en ik vond ook dat je de ouders van uw partner niet moet 'straffen' omdat je eigen ouders gescheiden zijn. Als je je ouders niet vermeldt, om verwarring te vermijden, zet je bij je adresje best uw namen nog eens mét familienaam zodat iedereen weet over wie het gaat.
Bij ons is de structuur als volgt:
(voornaam bruid) & (voornaam bruidegom)
Trouwen op zaterdag 7 juni 2008.
Graag nodigen wij U uit op de huwelijksviering om 16.00 uur in de (plaats misviering)
Samen met onze ouders: Voornaam Naam moeder bruid Bv Petra Peeters Voornaam Naam vader bruid Bv. Wim Jansens (Eventueel,als je vriendin bruidegom vermeldt, indien niet hertrouwd: Wim Jansens en Gerda Peeters) Voornaam en voornaam achternaam papa bruidegom-achternaam mama bruidegom Bv. André en Betty Spitaels-Claessens
De beslissing om de nieuwe vriendin van papa te vermelden ligt bij jou. In mijn geval heb ik de vriendin van mijn papa wel vermeld, hoewel ze niet hertrouwd zijn en zelfs nog niet samenwonen omwille van nog inwonende zonen van de vriendin van mijn papa, maar ze zijn ondertussen wel 5 jaar samen en dat is gewoon een kei leuk mens, dus ik vind dat zij ook haar plaats verdient, hoewel het zou kunnen dat mijn mama liever anders zou zien, ik weet het eigenlijk niet. Maar je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt, het is jouw trouw. Veel succes meid!!
Caroline 07.06.08
|
|
KATLEEN
26-7-2008
|
22-3-2008 12:07:17
Kim,
mijn ouders zijn sinds kort ook gescheiden. Ik denk van het zo te doen:
De Heer ... (opa bruid) De Heer en Mevrouw ....(oma en opa bruid) De Heer ... (papa bruid) en Mevrouw ... (mama bruid) kondigen het huwelijk aan van hun kleindochter en dochter Katleen met Jongeheer ....
(onderaan gaan we 4 adressen noteren: adressen van beide ouders van bruid, ons adres, adres van ouders bruidegom)
Voor het verwittigen gaan we ons adres, telefoonnummer en nieuw mailadres noteren.
Nog veel succes met de voorbereidingen gewenst.
groetjes Katleen
|
|
KATLEEN
26-7-2008
|
22-3-2008 12:12:33
Barbara, zie nu dat ik verkeerde naam gebruikte.
|
|
vanessa
20-6-2008
|
22-3-2008 15:57:13
hallo
ik zet de vermelding er niet bij van"samen met onze ouders" niet iedereen doet dat. ze kijken toch niet naar me om dus gun ik het hen niet
groetjes
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|