Terug naar overzicht
Hallo, dit versje staat op onze uitnodiging.Onze huwelijksreislijst komt op onze website.Zo gelukkig zijn wenog nooit geweest.Jullie zijn uitgenodigdop ons huwelijksfeest!Liefst voor ons huishoudengeen geschenken,maar je kan aan onshuwelijksreisje denken.Groetjes,Katleen
hoi LeenIk reageer op jouw berichtje omdat je naar Sri Lanka en Malediven gaat ... waaauuuw!!Wij hebben ook hieraan gedacht maar ze hebben ons gezegd dat er momenteel een negatief reisadvies is voor Sri Lanka ... :/ Hoewel ze zelf er bij zeggen dat de Belgische ambassade sinds het incident in Jemen soms te voorzichtig zijn.Mag ik vragen waar jij je reis geboekt hebt? en wat ze daar ervan gezegd hebben? Wij trouwen op 25 juli en zouden direkt daarna op huwelijksreis willen vertrekken, maar hebben al zoooo veeeel bestemmingen overwogen en we weten het gewoon niet meer!Het is ook altijd iets, ofwel winter, regenseizoen, negatief reisadvies... pfff... alvast bedankt voor je reactie!Nia
ja momenteel is het nog een negatief advies maar het reisbureau heeft gezegd dat het tegen de zomer als er geen nieuwe incidenten zijn zal opgelost zijn. dus dat we gewoon kunnen gaan. mcht er toch nog een negatief advies zijn, tja dan wordt alles geannuleerd en gaan we naar ergens anders.wij hebben geboekt bij uniglobe in aartselaar uit de jetairbrochures de rondreis parels van het oosten + verlenging maladiven op kuramati eiland
Hoi hoi, ook wij wilden naar de malediven, maar in Augustus is het er regenseizoen. Daarom hebben we een mooi alternatief aangeboden gekregen ; BALI ... en tot onze verbazing, MOOOOOOOOOOOOIIIIIII !!! Ik wou aanvankelijk onze reis ook via internet laten sponsoren, maar in Nederland heb ik dezelfde reis kunnen boeken aan 750 euro minder dan hier bij Thomas Cook, dus de keuze was wel snel gemaakt moet ik zeggen... Nu ben ik volop bezig met een website samen te stellen op "bruiloftsite.nl" en daarin ga ik zelf mijn "reisformule" aanbieden.. met fictieve sponsoring... en ik ben ook op zoek naar een tekstje daarvoor... voor op de uitnodiging te zetten, maar t zal allesinds al verwijzen naar de website en natuurlijk voor de mensen zonder pc, moet het ook mogelijk zijn om centjes te schenken... In elk geval : SUCCES !!!Monique080808