Terug naar overzicht
hoi Ilse,Wij hadden beiden een T-shirt aan, bij mij stond op de voorkant "wij" en bij mijn vriend "gaan". Op de achterkant bij mij dan "trou" en bij hem "wen". Zo zijn we binnengekomen bij familie en bij de beste vrienden. Je staat er versteld van hoe laat sommigen dat doorhadden :) Wel leuk!Sofie
Misschien niet origineel en wel traditioneel: Mijn ventje heeft echt nog aan mijn ouders gevraagd of hij met mij mocht trouwen. Hij heeft wel een heel goeie band met mijn ouders en het was ook met de nodige gemoedelijke sfeer. NIet zoals vroeger, waarbij de schoonzoon bij de vader op "gesprek" moest komen. We hadden natuurlijk ook een flesje champagne bij om meteen te kraken. We waren op weekend geweest en daar heeft hij mij gevraagd. Zondagavond als we thuis kwamen dus eerst naar ons en dan naar zijn ouders. Over het weekend beginnen vertellen en dan ineens even bij al de verhalen: en toen heb ik An ten huwelijk gevraagd, .... Zijn vaders euro viel ook pas na een tijdje.
Wij hebben onlangs een korte videofilm gemaakt.Daarin ziet en hoort u het toekomstig bruidspaardie zelf hun trouwplannen vertellen.En ook de "kijker" meteen uitnodigen op het feest.Dergelijke opname kost weinig of niets.Hopende u hiermede een tip te geven.Vriendelijke groeten.www.videomanie.be
Bedankt allemaal voor de tips! Hebben besloten om het met Pasen te vertellen. Iedereen krijgt een eierdop met daarin een paasei met de tekst 'Wij gaan trouwen'! Succes met de voorbereidingen allemaal!Ilse