Terug naar overzicht
'k Zou het eens navragen bij de pastoor, maar bij ons in Turnhout mag het niet. Alles mag behalve voedingswaren.Groetjes Evy01-08-2008
hallo... bij ons in genk mag het ook niet .dus zeker na vragen maar er zijn vele andere oplossingen i d v rijst..groetje 23/08/08
Bij ons mag het wel, maar diegenen die met rijst gooien moeten het achteraf wel allemaal opvegen.
In feite heb'k geen idee of het hier nog mocht.Maar m'n schoonzus had iets heel leuks gemaakt, ik vond het fijner!Het waren allemaal witte hartjes in heel dun papier die ze gooiden. Het was prachtig en staat ook mooi op de foto's! Deze waaien gewoon weg zodat de kerk er ook geen last van had.Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
haaaj meid,Wij trouwen in sint job, en valt dat niet mee onder dezelfde gemeenschap? zijn jullie ook niet naar den ivo gemoeten in brecht?Normaal mag het niet en moet je een onkost betalen van 20 euro voor de opkuis.Nu wij willen wel dat ze met rijst gooien dus ik zorg er gewoon voor dat iemand het komt opkuisen.. tegenwoordig mag niets meer..wanneer trouwen jullie?Dikke zoenKelly
HEY KELLYIK BEN AL GETROUWD MAAR MIJN ZUS TROUWT IN SEPTEMBER. IDD TEGENWOORDIG MAG JE NIKS MEER.GROETJES WENDY
Na dit gelezen te hebben heb ik net eve naar de pastoor gebeld,bij ons in zutendaal mag je wel nog met rijst gooien.Ik zou dus ma eve bellen als ik van jou was.grtz sarah