Terug naar overzicht
Hey Tina,Ik weet niet naar welk genre van muziek dat jullie op zoek zijn maar ik ben zelf zangeres en luister regelmatig huwelijken op. Dit vooral met musical en klassiekere nummers.Als je graag meer wil weten, mail je me maar op kyra.cuypers@skynet.begrKyra5/7/2008
Beste Tina,Wij zijn een koppeltje uit de kempen en wij gaan binnenkort zelf trouwen. We beseffen dan maar al te goed dat je vooral vertrouwen moet hebben in de mensen, die op JULLIE grote dag alles in goede banen moet leiden.Wij zingen regelmatig samen huwelijksmissen en wij maken altijd voldoende tijd voor onze koppels, zodat ze omtrent de muziek al geen zorgen moeten maken. Op zo'n dag zijn er immers zoveel dingen, waar je aan moet denken. Daarom nemen we graag deze zorg op onze schouders. Je mag altijd vrijblijvend een afspraak maken en dan zingen wij enkele liedjes voor jullie, zodat je op voorhand weet of je onze stemmen leuk vindt of niet.Via het onderstaande e-mailadres kan je alvast onze play-list aanvragen en onze gegevens.Veel succes en misschien tot gauw!Groetjes,David en Noorvervoort130@hotmail.com
Hey Tina,Ik ben net hetzelfde probleem tegengekomen. Opeens niks meer te horen van onze muzikant. Ik vond het gewoon verschrikkelijk. Zoiets doe je toch niet?! Had er dus ook geen vertrouwen meer in en ben op zoek gegaan naar iemand anders. Nu bleek, dat in mijn verre familie (dat ik daar nog niet aan gedacht had) een koppeltje muzikanten zit. De man daarvan heeft Lemmensinstituut gedaan en en kent dus nog veel andere muzikanten. En hieruit mogen wij binnenkort "kiezen"..Veel succes bij het zoeken nog!! Het komt wel in orde!!
Ik heb geen spijt gehad van onze keuze op 16/2, meer bepaaldelijk David en Koen. Een vlot mannenduo (gitaar, piano en prachtige zang)... Ook de communicatie verloopt bij hen uiterst vlot! Je kan hen contacteren via www.davidenkoen.net Veel succes en een prachtige dag toegewenst!!!!!!Lien, 38 dagen getrouwd :-)
surf eens naar www.et-agency.be vraag naar Ilse Yde een stem als een nachtegaal binnen de top 40 geklasseerd van IDOOL 2007 op VTM sederd dien gekend bij het grote publiek www.ilseyde.be