Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek kerk

24-3-2008 21:48:57
Hallo,

Binnen 96 dagen is het zover en wij zijn momenteel met het misboekje bezig. Wij hadden iemand die de muziek ging verzorgen maar hij is zo moeilijk bereikbaar. we proberen reeds een aantal weken om met hem een afspraak te maken maar het lukt gewoon niet. Op mails reageert hij niet en als we hem bellen dan is hij druk bezeg en zegt hij dat hij ons terug zal bellen maar doet dit niet. Ik heb niet veel vertrouwen meer in hem. Weet iemand een goeie groep, of iemand alleen, die ervaring heeft om muziek tijdens de kerkceremonie te verzorgen?
Alvast bedankt.

groetjes,
Tina
28/6/2008

Tina
28-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 949

kyra
5-7-2008
 Meld misbruik25-3-2008 10:28:06

Hey Tina,

Ik weet niet naar welk genre van muziek dat jullie op zoek zijn maar ik ben zelf zangeres en luister regelmatig huwelijken op. Dit vooral met musical en klassiekere nummers.
Als je graag meer wil weten, mail je me maar op kyra.cuypers@skynet.be

gr
Kyra
5/7/2008

David

Meld misbruik25-3-2008 13:16:55

Beste Tina,

Wij zijn een koppeltje uit de kempen en wij gaan binnenkort zelf trouwen. We beseffen dan maar al te goed dat je vooral vertrouwen moet hebben in de mensen, die op JULLIE grote dag alles in goede banen moet leiden.

Wij zingen regelmatig samen huwelijksmissen en wij maken altijd voldoende tijd voor onze koppels, zodat ze omtrent de muziek al geen zorgen moeten maken. Op zo'n dag zijn er immers zoveel dingen, waar je aan moet denken. Daarom nemen we graag deze zorg op onze schouders. Je mag altijd vrijblijvend een afspraak maken en dan zingen wij enkele liedjes voor jullie, zodat je op voorhand weet of je onze stemmen leuk vindt of niet.

Via het onderstaande e-mailadres kan je alvast onze play-list aanvragen en onze gegevens.

Veel succes en misschien tot gauw!

Groetjes,

David en Noor
vervoort130@hotmail.com

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik25-3-2008 17:45:27

Hey Tina,

Ik ben net hetzelfde probleem tegengekomen. Opeens niks meer te horen van onze muzikant. Ik vond het gewoon verschrikkelijk. Zoiets doe je toch niet?! Had er dus ook geen vertrouwen meer in en ben op zoek gegaan naar iemand anders. Nu bleek, dat in mijn verre familie (dat ik daar nog niet aan gedacht had) een koppeltje muzikanten zit. De man daarvan heeft Lemmensinstituut gedaan en en kent dus nog veel andere muzikanten. En hieruit mogen wij binnenkort "kiezen"..

Veel succes bij het zoeken nog!! Het komt wel in orde!!

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik25-3-2008 19:00:18

Ik heb geen spijt gehad van onze keuze op 16/2, meer bepaaldelijk David en Koen. Een vlot mannenduo (gitaar, piano en prachtige zang)... Ook de communicatie verloopt bij hen uiterst vlot! Je kan hen contacteren via www.davidenkoen.net
Veel succes en een prachtige dag toegewenst!!!!!!
Lien, 38 dagen getrouwd :-)

franky

Meld misbruik26-3-2008 16:41:06

surf eens naar www.et-agency.be
vraag naar Ilse Yde een stem als een nachtegaal binnen de top 40 geklasseerd van IDOOL 2007 op VTM sederd dien gekend bij het grote publiek www.ilseyde.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...