Terug naar overzicht
ik weet niet van waar je bent, maar ik heb witte trouwschoenen voor de bruidegom zien staan bij cony te aalter. Ik veronderstel dat ze dat wel hebben in de meeste zaken die kostuums voor bruidegommen verkopen.
Wij zijn van Genk. Bij Vossen in Riemst hadden ze geen witte schoenen.
hallo Elke,Moet het echt wit zijn of is ivoor ook goed?Mocht ivoor goed zijn: kijk eens op de site van elsarainbow.nl Zij verkopen ook mannenschoenen (zie rubriek "men") en twee modellen zijn ivoorkleurig.Je kan hen mailen om adressen te bekomen van de winkels die dit verkopen zowel in BE als NL.Succes!
Dank je Soetkin! Ik denk dat ivoor ook wel goed is, zien er mooi uit!Groetjes
Hey elke,bel anders eens naar e&r in beverlo.
Elke,Mocht je voor die ivoren schoen opteren: neem in ieder geval al het hemd of de stropdas mee om de kleuren te vergelijken want wit en ivoor kunnen soms aardig verschillen.
Hey Elke,Ik heb er mooie gezien van het merk Sophie Sposa. Misschien eens gaan kijken op de website ?GroetjesJennifer
Hey Elke,bij herenkleding De Prijcker in
Hey Elke,Bij herenkleding De Prijcker in Nieuwkerken-Waas zijn witte schoenen voor bruidegom te koop.We hebben ze gisteren gezien want zijn toen daar mijn toekomstig ventje zijn kostum, hemd,das en zelf schoenen gaan kopen.Dus volledig gesteld in 1 winkel.Tel van de winkel 03/7763813Groetjes Heidi