Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagje Antwerpen

25-3-2008 11:19:21
Heyhey
Om de schoenenjacht te starten staat er volgende week een dagje Antwerpen op het programma, hopelijk is het aanbod daar iets ruimer dan hier aan de kust... Kunnen de bruidjes van die streek mij bepaalde adresjes aanraden?? Hoeft niet enkel voor schoenen te zijn hoor, alst maar iets met trouwen te maken heeft(vooral de kleine prulletjes als gastenboek ofzo).
Alvast bedankt voor de tips.
Groetjes

Charlotte
19-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 410

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik25-3-2008 11:22:33

hey

Ligt niet direct in het centrum van Antwerpen maar als je de kans krijgt moet je eens naar Van Loock in Zandhoven gaan. Ik rijd er ook speciaal een uur voor maar er is echt een kei grote keuze van trouwschoenen. Echt een aanrader!

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

Jill
9-8-2008
 Meld misbruik25-3-2008 11:57:11

Hey,

ook ik heb mijn schoenen gevonden bij Van Loock.
Zij hebben echt voor ieder wat wils. Ik wou ballerina's omdat ik 1m82 ben en dus niet nog groter wil zijn op mijn trouw...
In de "gewone" collectie schoenen zijn er dit jaar idd veel witte schoenen en dus dacht ik dat het geen probleem ging geven, maar het wit van mijn trouwkleed is totaal niet het wit van de 'standaard schoenen'.
Ik moest dus ook in de traditionele trouwschoenen gaan zien en dat zag ik eigenlijk niet zitten, want vind ik eigenlijk niet mooi... Tot ik bij Van Loock mijn ballerinaatjes zag... 'k was direct verkocht!
dus wat mij betreft echt de moeite waard!

groetjes en veel succes met je zoektocht!

J
19-4-2008
 Meld misbruik25-3-2008 12:55:38

Voor mij net hetzelfde! Ben er ook meer dan een uur voor onderweg, maar ik ben echt blij dat ik de moeite heb gedaan. Ik ben zelfs twee keer over en weer gereden, want ik wou een stukje van mijn hak laten doen! Absoluut en aanrader!

veerle
2-8-2008
 Meld misbruik25-3-2008 13:42:15

Ik woon zelf in Antwerpen en heb mijn schoenen ook bij Van Loock gevonden. ik zou in de stad zelf geen een winkel weten die zoveel keuze heeft in bruidsschoenen. Het eerste paar dat ze me lieten zien was direct al het juiste. Van Loock is echt een aanrader.

Groeten,

Veerle

Beth
12-7-2008
 Meld misbruik25-3-2008 19:16:51

Hey Charlotte,
Ik ben een beetje verder gereden naar Breda en heb mijn schoentjes gehaald bij tsjari, www.bruidsschoenen.nl . Ik ben daar 2 uur binnen geweest en heb alle schoenen mogen passen die ik wilde. Ik had een foto bij van mijn kleed en de verkoopster zocht met me mee. ik was erg blij en heb er dus de schoentjes gevonden die ik zocht. Tsjari is alleen een winkel met trouw- en avondschoenen.
Ik ken Van Loock ook en ga daar regelmatig schoenen kopen, maar je hebt daar een volgsysteem met ticketjes en het is daar vaak erg druk...Ze zijn ook vriendelijk hoor maar ik wilde de drukte liever niet bij het kiezen van mijn trouwschoentjes. Tsjari is intiemer en Breda ligt helemaal niet zo ver van Antwerpen! De moeite waard!

Wie het schoentje past, ;o)!

Groetjes,
Beth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...