Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging - wat vinden jullie?

25-3-2008 11:32:24
Hey bruidjes,

sinds we verloofd zijn loop ik al rond met hoe de uitnodigingen er moeten uitzien.
Mijn neef, grafisch ontwerper gaat mijn idee dan ook uitwerken, maar mijn schoonmoeder heeft al meermaals laten verstaan dat ze dat maar nix vind...
Mijn idee: allerlei foto's van ons tijdens de jaren die we samen zijn en daar een collage van maken.
Bij elke foto komt de datum en de locatie waar deze foto genomen is.
In het midden komt dan een leeg vlak met daarin de plaats van ons huwelijk en onze huwelijksdatum.
Voorts wou ik dan ook 's avonds de tafels indelen volgens deze locaties...
Nu vind mijn schoonmoeder dat hautain, want we hebben wel mooie en verre reizen gemaakt en dat komt dan volgens haar stoeferig over...
Er staan evenwel ook foto's tussen van ons op onze eerste avond in ons appartementje... 't zijn dus niet enkel reizen, maar gewoon mooie momenten in ons leven samen.
Ik lig er al een paar nachtjes van wakker... Mijn neef is volop bezig met het ontwerpen van de uitnodiging, maar nu twijfel ik heel erg door haar opmerking...
Wat vinden jullie van mijn idee? KOmt het inderdaad stoeferig over?

Ik weet dat ik uiteindelijk wel zelf moet beslissen, maar ik zou toch graag weten wat jullie vinden van onze uitnodiging...
Bedankt!
pfhoeh dat lucht trouwens ook wel op om het gewoon neer te pennen ;-)

Groetjes,
Jill

Jill
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 531

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik25-3-2008 11:35:18

Hallo Jill,
wij hebben ook een niet-standaard uitnodiging voor onze trouw. We hebben een collage van vakantiefotos van ons tweeën. Iedereen heeft er heel positief op gereageerd omdat het eens iets anders en origineler is dan die typische "vlinderkes/hartjes" uitnodigingen. Bij vele mensen heeft onze fotocollage ook een plaatsje op hun living kast gekregen...
Diane 17/5/08

Kim
24-5-2008
 Meld misbruik25-3-2008 12:02:34

Hey,

Ik vind dat dat helemaal niet stoeferig overkomt en als je dat een leuk idee vindt moet je dat gewoon doen. Ik ken het gevoel dat je hebt aangezien mijn toekomstige schoonmoeder ook vooral denkt aan hoe het overkomt en als zij zo een kaart in de bus zou krijgen zou ze wel direct zeggen dat de mensen proberen te stoefen omdat ze al zo vaak/ver op reis zijn geweest. Maar dat ligt dus gewoon in haar aard. Een normaal persoon zou dit een leuk kaartje vinden.

Gewoon doen zou ik zeggen!

Groetjes,

Kim

J
19-4-2008
 Meld misbruik25-3-2008 12:05:22

Gewoon doen! Wij hadden op onze uitnodiging ook een foto van Australië, gewoon omdat we dat mooi vonden! Als jij jouw foto's mooi vindt, doen zou ik zo zeggen! We doen de tafelverdeling ook aan de hand van plaatsen waar we al geweest zijn. Vind dit helemaal niet stoeferig, alleen erg persoonlijk en dat is juist leuk!

L
26-6-2009
 Meld misbruik25-3-2008 12:08:14

ik zou me daar niets van aantrekken! t is jullie trouw en dus jullie uitnodigingen!
ik zou daar helemaal zelf voor gaan! en k vind dat trouwens een leuk idee! kunnen jullie niet aan doen dat je daar mooie momenten hebt beleefd!

L
26-6-2009
 Meld misbruik25-3-2008 12:08:28

ik zou me daar niets van aantrekken! t is jullie trouw en dus jullie uitnodigingen!
ik zou daar helemaal zelf voor gaan! en k vind dat trouwens een leuk idee! kunnen jullie niet aan doen dat je daar mooie momenten hebt beleefd!

Ingrid
20-9-2008
 Meld misbruik25-3-2008 12:40:09

Hardtikke leuk idee. Jamer dan ze heeft haar menig gegeven en dat mag natuurlijk, maar je hebt meerdere meningen gevraagd natuurlijk en uiteindelijk toch besloten het op jullei orginele manier te doen. Ik vind het enig, hebben je gasten ook gelijk iets om over te praten. Gewoon happy zijn dat besluit genomen is en niet wakker van liggen. Veel success en een fijne dag!

Ingrid
20-9-2008
 Meld misbruik25-3-2008 12:40:23

Hardtikke leuk idee. Jamer dan ze heeft haar menig gegeven en dat mag natuurlijk, maar je hebt meerdere meningen gevraagd natuurlijk en uiteindelijk toch besloten het op jullei orginele manier te doen. Ik vind het enig, hebben je gasten ook gelijk iets om over te praten. Gewoon happy zijn dat besluit genomen is en niet wakker van liggen. Veel success en een fijne dag!

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik25-3-2008 13:11:35

Hallo Jill,

Blijkbaar hebben we hetzelfde idee gehad!

Bij ons zijn het wel maar drie foto's en we zijn al een aantal jaren samen, dus zeker niet van ieder jaar staat er een vakantiefoto op. De kaarten zijn al verstuurd en we hebben er al veel toffe reacties op gekregen, met name dat het veel persoonlijker is en ook echt "ons".

De reactie van je schoonmoeder is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat haar generatie het minder gewoon is om zoveel of zover te reizen? Anderzijds begrijp ik je echt wel: ik kan ook niet zoveel foto's vinden waar we beiden op staan en die niet op vakantie genomen zijn.

Je moet je idee zeker niet laten varen. Mocht je dat willen, kan je haar misschien lichtjes tegemoet komen door ofwel wat minder foto's te gebruiken of te selecteren in je "exotische" bestemmingen.

Mocht ik zo'n kaart in de bus krijgen: ik zal die zeker niet scheef bekijken, ik vind al die foto's en de evolutie erin wel geweldig om naar te kijken!!!!

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik25-3-2008 13:13:38

Misschien een (halve) tegemoetkoming: vermeld op de uitnodiging niet de plaatsen, enkel de datum, dan is dat alvast niet 'stoeferig'. Voor de tafels doe je dat natuurlijk wel (bij het binnenkomen krijgt iedereen een plaatsnaam en moet dan op zoek naar de tafel met die naam + bijhorende foto). Op die manier staan niet al jullie verre bestemming op een lijstje bijeen en is dat al minder 'stoeferig', als het dat al was tenminste ;-)

Groetjes!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik25-3-2008 13:17:43

mensen die jullie kennen weten toch dat jullie van reizen houden?? dat is dan iets dat bij jullie hoort..

doe gewoon je ding! en zeker als je er wakker van ligt!!!!!
er zijn ergere dingen om van wakker te liggen... (zegt dan iemand die zelf HEEL VAAK wakker ligt haha)

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik25-3-2008 13:38:39

Hey Jill

Ik vind het een heel leuk idee en het zou nog niet bij mij opkomen om te denken dat dat stoeferig zou zijn. 't Is net leuk om al die ervaringen door een foto met elke genodigde te delen!

Misschien al aan gedacht dat jouw schoonmoeder zelf een tikje jaloers is omdat ze zelf misschien nooit zo ver is geraakt???

Gewoon uw eigen goesting doen! Zoals iedereen hier zegt.

Groetjes
Ines
3/10/2008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik25-3-2008 16:53:42

Hey,als je verloofde het ook mooi vind,moet je gewoon doen!!!!
Trouwens je schoonmoeder zou fier moeten zijn dat jullie samen als zoveel beleefd hebben en de mogelijkheid hebben gehad om op die plaatsen te bezoeken.
grtz sarah

Caroline
26-4-2008
 Meld misbruik25-3-2008 17:50:12

Vergeet niet... het is jullie dag, dus doe jullie zin ;-)
Grtz, Caroline

Caroline
26-4-2008
 Meld misbruik25-3-2008 17:50:25

Vergeet niet... het is jullie dag, dus doe jullie zin ;-)
Grtz, Caroline

Jill
9-8-2008
 Meld misbruik25-3-2008 18:50:52

Ladies,

bedankt voor jullie lieve berichtjes... Doet me veel goed!!!

En idd, ik ga ervoor, er zal altijd wel iemand iets aan te merken hebben zeker... Zijn het niet de uitnodigingen, dan zal het wel de menu zijn... héhé, weer een opluchting ;-)

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik25-3-2008 19:08:42

Goed gezegd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info