Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zalen - Jullie ervaringen aub?

25-3-2008 13:30:08
Hallo allemaal,

Wij zijn nog opzoek naar een zaal voor ons avondfeest en vroegen ons af of iemand van jullie zijn/haar ervaringen met ons wil delen ivm. prijs/kwaliteit, catering, vriendelijkheid, enzovoorts voor de volgende zalen:

1. Rubenskasteel - Elewijt
2. Salons de Romrée - Grimbergen
3. Hof ter Venne - Langdorp
4. Facultyclub - Leuven

Ik kijk alvast uit naar jullie reacties!

Bedankt & groetjes,

Anneke

Anja
29-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 827

Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik25-3-2008 14:06:03

Hallo,

Ik ben eens een aantal jaar (5tal) geleden naar een avondfeest geweest in de Salons de Romree, en ik vond dat de bediening alles behalve vriendelijk was, niet professionnel gedaan vond ik, bovendien was het er ijskoud binnen.

groetjes

Anja
29-6-2009
 Meld misbruik25-3-2008 14:22:44

Dankjewel Deborah!

Sandra
30-8-2008
 Meld misbruik25-3-2008 14:48:37

- Salons de Romree: We kennen tal van mensen die er op een feest geweest zijn of er daar een zelf gehouden hebben, en ze zijn er allen zeer tevreden over: het eten is er lekker en de omgeving is mooi. Wij hebben dan ook gekozen om ons avondfeest daar te houden. Ze hebben verschillende zalen en naargelang het aantal avondgasten wordt besloten in welke zaal deze zal doorgaan. Tot nu toe zijn we ook tevreden over het contact met hen: ze waren vriendelijk en geduldig met het vastleggen van ons datum (we hebben meermaals ons datum moeten herzien). We zijn ook meerdere malen langs geweest om de zalen te bekijken, en steeds waren ze vriendelijk.
- Rubenskasteel in Elewijt: zelf ben ik er nooit geweest, maar heb horen zeggen dat dit ook een schitterende locatie is. Indien je voor deze zaal kiest, dient er wel nog catering voorzien te worden. Je moet wel samenwerken met de cateringbedrijven die zij voorstellen.

Alles hangt een beetje af van wat jullie precies willen (stijl van de zaal, catering apart, omgeving,...). Ik denk ook dat je bij alle zalen zowel positieve als negatieve reacties zal krijgen. Het is dan ook belangrijk om jullie hart te volgen en er ook tijd voor te nemen (zalen meermaals bezoeken, voldoende vragen stellen aan eigenaars,...)

Veel succes met het kiezen van een mooie zaal!

Beth
12-7-2008
 Meld misbruik25-3-2008 19:07:08

Hoi Anja,

Mijn ouders hebben hun huwelijksfeest laten doorgaan in de Faculty Club in Leuven. Ik vind het een mooie zaal en goede bediening. Ben daar zal ook al gaan opdienen en weet dus dat de keuken ook erg proper is. Het eten is lekker en verzorgd!

Vrienden hebbben hun feest laten doorgaan in Hof ter venne in Langdorp. Het is een heel mooie en rustige omgeving. Je hebt ook het gevoel van ruimte in de zalen (dat is minder in de Faculty Club). Je hebt er een mooie veranda en je kan ook buiten je receptie houden. Onze vrienden hadden buiten verschillende 'kraampjes' waar je dan je hoofdgerecht kon kiezen, heel fijn! Het eten was ook erg lekker.

De beide zalan zijn mooi maar ik vond persoonlijk Hof ter Venne meer in de smaak vallen, maar dat is mijn persoonlijke mening hé!

Veel plezier met het kiezen,
groetjes,
Beth

Koen
21-6-2008
 Meld misbruik25-3-2008 19:19:09

Wij zijn naar de Faculty Club gaan kijken: heel mooie locatie in het begijnhof van Leuven. Het zit wel in de hogere prijsklasse en je mag er je dj niet kiezen.

Mario
23-8-2008
 Meld misbruik25-3-2008 19:32:03

Hallo,

Ons feest zal doorgaan in Hof Ter Venne. We zijn er al naar enkele feesten geweest en dat is altijd goed meegevallen.De mensen zijn heel vriendelijk en altijd bereid om te helpen.
In de Facultyclub hebben we enkele jaren geleden een personeelsfeest gehad en dat was qua eten goed meegevallen, maar de bediening was niet zo goed.
De andere zalen kennen we niet.

Groetjes,
m&m
23/08/08

Anja
29-6-2009
 Meld misbruik25-3-2008 21:27:18

Bedankt allemaal! Als er nog reacties zijn, laat maar komen... ;-)

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik26-3-2008 1:05:38

Hoi Anja,

van waar ben je juist?
Anders kan je eens over de taalgrens gaan zien. Daar hebben ze ook leuke zalen en is niet zo heel ver rijden van Leuven en omstreken.
Wij trouwen in Arquennes, Chateau de La Rocq. De prijzen liggen ongeveer hetzelfde als de Facultyclub in Leuven.

http://www.restauration-nouvelle.be/Public/Category.php...

Groetjes
Ilka

veerle
1-2-2009
 Meld misbruik26-3-2008 9:16:24

hallo,

Ter Venne is goed, mooie zaal, oed eten en goede bediening...

Wij hebben hem overwogen. Faculty club is heel goed, maar boven ons budget... En denk dat je daar vrij vroeg moest stoppen, ben niet zeke.

Uiteindelijk hebben we een zala iets verder af gevonden, tegen diest, maar PRACHTIG : De vesten in Laakdal. Pas gebouwd, zeer verzorgd, en goede prijs en vriendelijkie mensen.

Nog veel succes!

Anja
29-6-2009
 Meld misbruik26-3-2008 9:24:51

Bedankt, wij zijn inderdaad van Leuven en willen de afstand kerk/zaal toch een beetje binnen de perken houden, mijn vriend was bijvoorbeeld wel te vinden voor de priori van Corsendonck maar da's 50 (!) minuten rijden vanuit Leuven. Dat lijkt me toch wel héél erg ver.

Wendy
2-8-2008
 Meld misbruik27-3-2008 12:22:01

Wij gaan ook voor Hof Ter Venne. Vriendelijke mensen, verzorgd en lekker eten en een mooie locatie
Groetjes
Wendy

Anja
29-6-2009
 Meld misbruik27-3-2008 13:24:23

We gaan maandag eens kijken voor Ter Venne... Ben benieuwd. Spannend ;-)

Sofie
29-9-2007
 Meld misbruik14-4-2008 20:15:17

Hallo,

Wij zijn eind vorig jaar getrouwd en zijn ons gaan bevragen in Hof ter Venne. We hebben een vriendelijke en uitgebreide uitleg gekregen, maar vonden de zaal iets te krap voor ons aantal mensen (170). Er zijn ook trappen en zuilen en we hadden liever één grote open zaal. Wij zijn dan terecht gekomen in De Maekelhoeve in Veerle. Ons feest is super meegevallen! Er valt heel wat te bespreken met de uitbaters, het is een heel mooie zaal met mooie tuin, het eten is lekker, er is geen vast begin- of einduur, de drankenforfait blijft lopen, de huis-Dj (die je mag nemen, maar het moet niet) blijft spelen tot de laatsten naar huis zijn, de bediening is goed, het dessertenbuffet is ongelooflijk (veel en lekker!). Kijk zeker eens op de website of ga er eens langs. Op maandag zijn er besprekingen. Veel succes!

Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info